.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات سقوط بهمن در جاده هراز
اوایل بامداد امروز شاهد سقوط بهمن در محور ارتباطی هراز بودیم که بر اثر آن ۳ دستگاه خودرو زیر حجم برف ناشی از سقوط بهمن ماندند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند از سقوط بهمن در محور هراز و محدوده روستای مبارک آباد شهرستان دماوند خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گزارش ایلنا، مجید صفری در خصوص سقوط بهمن در محور هراز محدوده مبارک آباد شهر آبعلی، اظهار داشت: اوایل بامداد امروز شاهد سقوط بهمن در محور ارتباطی هراز (محدوده مبارک آباد) بودیم که بر اثر آن ۳ دستگاه خودرو زیر حجم برف ناشی از سقوط بهمن ماندند.

وی بابیان اینکه سه دستگاه خودروی سواری و خودروی نمک پاش راهداری که مشغول برف روبی بود در این بهمن گرفتار شدند، گفت: نیرو‌های امدادی و راهداری به موقع عملیات امداد و نجات برای افراد گرفتار در بهمن را انجام دادند و با تلاش نیروها، خودرو‌های مانده از زیربرف خارج شدند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با بیان اینکه پاکسازی مسیر تا ۴ بامداد امروز بطول انجامید، تصریح کرد: هم اکنون محور هراز باز است و تردد انجام می‌شود، ولی با توجه به کولاک در مسیر‌های کوهستانی و باد شدید در داخل شهر، از مسافران و رانندگان می‌خواهیم با تجهیزات زمستانه و زنجیر چرخ تردد کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.