.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بعدازظهر امروز پایان محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده هراز
رئیس پلیس راه مازندران گفت: ورود انواع کشنده‌های سنگین که از چهارشنبه هفته گذشته در جاده هراز ممنوع شده بود بعد از ظهر امروز این محدودیت ترافیکی پایان می‌یابد.

به گزارش شمال نیوز:سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود: آمدوشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر امروز در جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت:: آمدوشد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۷ صبح امروز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

وی افزود: ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌های برف گیر استان، از آمد وشد خودرو‌ها بدون زنجیر چرخ در ارتفاعات جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر ممانعت خواهند کرد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.