.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی از حضور تماشایی مردمان دیار علویان در راهپیمایی 22 بهمن
ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی از حضور پرشکوه و حماسی مردم مازندران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقدیر کرد.

به گزارش شمال نیوز،ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی از حضور پرشکوه و حماسی مردم مازندران در راهپیمایی 22 بهمن امسال در پیامی تقدیر کرد.

در این پیام آمده است؛ مردم ولایت‌مدار استان مازندران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده و تماشایی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بار دیگر با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره ) بیعت، و اطاعت خود را از منویات حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی ) اعلام کردند و این عزم و اراده خلل‌ناپذیر مردم قدرشناس و ولایت‌مدار استان در حمایت از آرمان‌های مقدّس انقلاب اسلامی ستودنی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران بر خود فرض می‌داند با ادای شکر به پیشگاه الهی، از حضور پرشکوه و حماسی علما، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، بسیجیان، ایثارگران، دانشجویان و دانش‌آموزان و اقشار همیشه در صحنه استان در راهپیمایی با شکوه یوم‌الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

و ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

استان مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.02 seconds.