.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دوباره مشت‌های گره‌کرده و فریادها
میثاق عاشقانه علویان مازندران پس از ۴۰ زمستان عزت
شمال نیوز: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم مازندران در ۶۰ میعادگاه ارادت و دلدادگی به میهن اسلامی با ندای غرورآفرین «الله‌اکبر» آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز، دوباره قدم قدم با هم، راهی میدان و میعادگاه شدن، دوباره الله‌اکبر، دوباره یک‌صدا شدن، و باز هم من و تو ما شدن، دوباره سیل جمعیت، از قطره برون آمدن دریا شدن، دوباره «ندای هیهات من‌الذله»، دوباره هم‌قسم شدن، دوباره مشت‌های گره‌کرده و فریادها، دوباره و باز هم دوباره «مرگ بر آمریکا»، و باز هم زمستانی که به یمن گام‌های مردمان این سرزمین بهار می‌شود و دشمنی که باز هم زیر باران حماسه مردم، عجیب خوار می‌شود.

این‌بار اما ۴۰ سال است که می‌آییم، ۴۰ سال است که عزت‌مندانه ایستاده‌ایم، تهدیدها کارساز نیست، این مردم هنوز هم عصبانی‌اند و از خاطرشان نرفته است که دشمن با عزیزان‌شان چه کرده است، یادشان نرفته است آن دوران خفقان و اسارت را، آن جنگ و خونریزی و شقاوت را و آن روزهای سخت و شرارت را.

مردم اما یادشان هست آن همدلی‌ها را، وحدت و یکدلی‌ها را و خستگی‌ها را خسته کردن و یا علی‌ گفتن‌ها را، این سال‌ها خیلی زود نگذشت و از خاطر نخواهد رفت، حالا زمان آزمون و خطا نیست، حالا زمانی برای هول و ولا نیست، حالا فصل تازه تکامل است، رویش شکوه و تعقل است، حالا انقلاب ما معلم انقلاب‌هاست، خالص و عاری از رنگ و لعاب‌هاست، حالا فصل کوشش و جوشش و امید است، فصل روزهای سبز و آبی و سپید است.

 
میثاق عاشقانه علویان مازندران پس از ۴۰ زمستان عزت/دوباره مشت‌های گره‌کرده و فریادها
 

مردم دیار علویان ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، دوران نفس‌گیر انقلاب و جنگ را خوب به‌یاد دارند، آنها حافظ امین و وفادار نظام اسلامی هستند و نمی‌گذارند پایه‌ها و ریشه‌های انقلاب آسیب ببیند.

همگام با سراسر کشور ندای «الله‌اکبر» بار دیگر از ۶۰ میعادگاه دلدادگی و ارادت در سراسر مازندران در شهرها و بخش‌های مختلف این استان لاله‌خیز طنین‌انداز شد، باید به مردم آفرین گفت که باز هم از همه اقشار آمدند باشکوه و منظم، هم‌قدم و صف به صف مثل سال‌های گذشته و بلکه بهتر.

آمدند تا آغازگر راهی نو باشند، و این راه آن‌قدر ادامه دارد تا انقلاب اسلامی ایران به انقلاب مهدی موعود(عج) بپیوندد و جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار امت بقیه‌الله باشد، به امید آن روز.

ساری

راهپیمایی ساعت ۹:۳۰ دقیقه از میدان ساعت به سمت میدان امام خمینی(ره) آغاز شد.

دژپسند وزیر اقتصاد در جمع مردم مرکز مازندران سخنرانی خواهد کرد.

استاندار مازندران: مردم لایق بهترین خدمت‌ها هستند

احمد حسین‌زادگان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی امروز درباره وظایف مسؤولان مقابل حضور مردم اظهار کرد: وظیفه همه مسؤولان نوکری مردم همانند گذشته با عزمی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه باید با پشتکار بیشتر به مردم خدمت کنیم، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات و موانع را مردم درک کردند و نقش عوامل خارجی را به خوبی می‌دانند.

استاندار مازندران افزود: همه ما باید با تلاش مضاعف بهترین خدمات را به مردم بدهیم چرا که لایق بهترین‌ها هستند.

حسین‌زادگان گفت: مردم امروز با حضور تاریخی خود در راهپیمایی پر عظمت، مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و بدخواهان زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران: چله دوم انقلاب اسلامی قدرتمندانه آغاز خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن مرکز مازندران و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر امسال را با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده آغاز کردیم.

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور ادامه داد: از رسانه‌ها برای پوشش مطلوب این مراسم تقدیر می‌کنم.

یوسف‌پور اظهار کرد: در ۶۰ نقطه استان مازندران مراسم جشن پیروزی انقلاب در حال برگزاری است.

وی افزود: مردم استان بار دیگر با خط امام راحل و مقام معظم رهبری و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند و با این قدرت چله دوم انقلاب اسلامی را از فردا آغاز خواهند کرد.

وزیر اقتصاد در جمع راهپیمایان مرکز مازندران: سختی‌ها خدشه‌ای بر اراده مردم در حمایت انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند

فرهاد دژپسند اظهار کرد: خوشبختانه حضور مردم در شهرهای مختلف مازندران خیلی پُرشور بود که این نشان می‌دهد که مردم همواره پشت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

وی افزود: مردم با این حضور بنا دارند از انقلاب اسلامی همانند گذشته حمایت کنند و در مقابل دشمنان نظام باجدیت تمام بایستند.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم به مسؤولان این است با وجود اینکه با سختی‌ها مواجه هستند اما اراده در حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی خدشه‌ای برنمی‌دارد.

از ساعت ۸ صبح امروز شاهد حضور گرم هم‌استانی‌ها در هوای سرد زمستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در مرکز مازندران بودیم که در این میان جوانان و نوجوانان با شور و شوق وصف‌ناشدنی در بین جمعیت حضور داشتند.

در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با امیرمحمد اقبالی نوجوان ۱۳ ساله ساروی هم‌کلام شدیم تا از شوق حضور خود در این مراسم صحبتی داشته باشد.

این نوجوان ابراز علاقه خود را به حضور در این مراسم اینطور بیان کرد از چندین روز قبل این اشتیاق را داشتم که برای چندمین سال در راهپیمایی شرکت کنم و شعار مرگ بر آمریکا سر دهم.

 

 

این دانش‌آموز کلاس ششم ابتدایی گفت: در راهپیمایی شرکت کردم تا به آمریکا بفهمانم ما جوانان ایران با قدرت برای کشورمان می‌جنگیم و نمی‌گذاریم دشمن هر غلطی دلش می‌خواهد بکند.

امیرمحمد که علاقه خاصی به حضور در راهپیمایی داشت، گفت: برای چندمین سال است در راهپیمایی شرکت می‌کنم و خوشحالم که می‌توانم هر سال در این مراسم همراه با خانواده حضور داشته باشم.

 

 

این نوجوان ساروی گفت: با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به دشمنان می‌فهمانیم ما آینده‌سازان ایران عزیز هستیم.

 

 

کیک ۴۰ متری جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که به همت اصناف مرکز مازندران تهیه شده است همزمان با آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن رونمایی شد.

 

 

دادستان مرکز مازندران: مسؤولان تمام‌قد در خدمت مردم باشند

سیدیونس حسینی‌عالمی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مازندران که به همراه مردم در این راهپیمایی حضور داشت به خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: انقلاب ایران از تمامی مشکلات و موانع به‌خوبی عبور کرد و اکنون جمهوری اسلامی ایران بر قله رفیع عزت و اقتدار ایستاده است.

وی با بیان اینکه باز هم مردم با همان شعارهای انقلابی این بار به ندای رهبر زمان خود لبیک گفتند و در ۴۰ سالگی انقلاب که بلوغ این مکتب را نشان می‌دهد در یک جشن خیابانی حضور یافتند و این حضور را ضمن اینکه باید ارج نهیم برای ما مسؤولیت‌بار است که پاسخ درخور شأنی به خدمات‌رسانی درست به مردم بدهیم، ادامه می‌دهد: راه رفته را مردم ایران برنمی‌گردند و حضور حماسی آنها امروز ثابت کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با تاکید بر اینکه مسؤولان به ویژه مسؤولان اجرایی نباید در خدمات‌رسانی به مردم کوتاهی کنند، اضافه می‌کند: درک شرایط معیشتی مردم نیازمند حرکت‌های انقلابی و جهادی است که باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.

 

 

وی با اعلام اینکه این انقلاب به آسانی به دست نیامده است و ۴۰ سال زمان کمی برای اثبات استقلال‌خواهی و آرمان‌خواهی مردم ایران نیست، تصریح می‌کند؛ کوله‌بار مردم ایران در این ۴۰ سال با استقامت، ایستادگی، سرافرازی و دل‌کندن از عزیزان‌شان برای جهاد در راه خدا پر شده و همه این‌ها نکات مثبتی است که در این سال‌ها به‌دست آمده است.

حسینی‌عالمی با اشاره به اینکه دیدار امروز مسؤولان با مردم و همطراز بودن آنها با مردم در یک مسیر از معجزات انقلاب است، می‌گوید: شیرینی همراهی با آرمان‌های انقلاب را باید مردم هم درک کنند که در این راه خدمت بی‌منت وظیفه مسؤولان است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با حضور ملت و رهبری امام راحل و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب از مشکلات و موانع بسیار زیادی عبور کرده و به اقتدار کنونی رسیده است، خاطر نشان می‌کند: این اقتدار برای تبدیل شدن به قله دست نیافتنی توسط اجانب همچنان نیاز به همدلی، همراهی مردم و مسؤولان در سایه رهبری ولی امر مسلمین است و مسؤولان باید قدردان این مردم خداجو باشند و برای حل مشکلات موجود شب و روز نشناسند و در کنار مردم بودن و خدمت به مردم را وظیفه و افتخار برای خود بدانند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اعلام اینکه این نظام به حول و قوه الهی به دست صاحبش امام زمان روحی و ارواح العالمین له الفدا خواهد رسید، یادآور می‌شود: انقلاب اسلامی با حضور ملت و رهبری امام و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مشکلات و موانع بسیار زیادی عبور کرده و به اقتدار کنونی رسیده است و این اقتدار برای تبدیل شدن به قله دست نیافتنی توسط اجانب همچنان نیاز به همدلی، همراهی مردم و مسؤولان در سایه رهبری ولی امر مسلمین است و مسؤولان باید قدردان این مردم خداجو باشند و برای حل مشکلات موجود شب و روز نشناسند و در کنار مردم بودن و خدمت به مردم را وظیفه و افتخار برای خود بدانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



جوان حاضر در راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: ما نسل سوم انقلاب همانند پدران‌مان جمهوری اسلامی را می‌خواهیم چراکه جمهوری اسلامی هیچ وقت زیر بار ظلم و ستم نرفته و این باعث افتخار ماست.

جوان دانشجوی دیگر در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: ما آمده‌ایم تا از خون شهیدان وطن که در جای جای میهن عزیزمان است پاسداری کنیم و به جهانیان بگوییم که ما هم مانند شهدای‌مان تا پای جان از انقلاب اسلامی و کشورمان دفاع می‌کنیم.

پیرمرد حاضر در راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: عشق انقلاب هنوز در سینه ما می‌تپد و هنوز هم برای انقلاب‌مان ایستاده‌ایم.

حضور زنان و کودکان نیز در راهپیمایی مرکز مازندران دیدنی است و شعار ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است را سر می‌دهند.

زنی که فرزندش را در آغوش داشته و به راهپیمایی آمده است، می‌گوید: ما همانند پدران و مادران‌مان که در سال‌های جنگ مقاومت کرده و پیروز شده‌اند، مقاومت کرده و می‌ایستیم تا از این پیچ سخت عبور کنیم و پوزه آمریکا را به خاک بمالیم.

 

گلوگاه

راهپیمایی ساعت ۱۰ از مسجد ملاعباس به سمت مصلای امام علی(ع) آغاز شد.
حجت‌الاسلام میراحمدی امام جمعه این شهر سخنران امروز گلوگاهی‌هاست.


بهشهر

راهپیمایی ساعت ۱۰ از چهارراه استقلال به سمت پارک ملت آغاز شد.
شجاعی‌کیاسری مدیرکل مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور در جمع بهشهری‌ها به سخنرانی خواهد پرداخت.
 

نکا

راهپیمایی ساعت ۱۰ از مقابل جهاد کشاورزی تا میدان جانبازان آغاز شد.
شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در جمع نکایی‌ها سخنرانی خواهد کرد.

 

 

میاندورود

راهپیمایی ساعت ۱۰ از شهرداری سورک آغاز شده تا بلوار امام خمینی و میدان امام حسین(ع) ادامه خواهد یافت.
 

جویبار

راهپیمایی ساعت ۱۰ از مسجد اعظم مقابل بیمارستان مرحوم عزیزی به سمت میدان کشتی (فرمانداری) آغاز شده است.
منصوریان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری سخنران این مراسم در جویبار است.

 

قائم‌شهر

راهپیمایی ساعت ۱۰ از میدان طالقانی(ره) به سمت میدان امام(ره) آغاز شد.
حجت‌الاسلام ادیانی مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سخنران امروز قائم‌شهری‌هاست.

سوادکوه

زیرآب

راهپیمایی ساعت ۱۰ از مسجد جامع، بلوار امام رضا(ع)، مقابل سپاه و برگشت به امامزاده عبدالحق(ع) آغاز شد.
یزدانی فرماندار سوادکوه سخنران امروز سوادکوهی‌هاست.

پل‌سفید

راهپیمایی ساعت ۱۰ از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا و برگشت به سمت مسجد جامع آغاز شد.
حجت‌الاسلام قربانی امام جمعه پل‌سفید امروز در این شهر سخنرانی می‌کند.

سوادکوه شمالی

راهپیمایی ساعت ۱۰ از یادمان شهدای گمنام به سمت مسجد جامع شیرگاه آغاز شد.
سردار قاسم اکبرنژاد سخنران امروز این مراسم است.

سیمرغ

راهپیمایی ساعت ۹:۳۰ دقیقه از میدان شهید کشوری به سمت خیابان حضرت امام(ره)، روبه‌روی مسجد جامع آغاز شد.
حجت‌الاسلام نظری مسؤول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران سخنران امروز سیمرغی‌هاست.

بابل

راهپیمایی ساعت ۱۰ از میدان ولایت به سمت مصلای جمعه آغاز شد.
حجت‌الاسلام حمید روحانی پژوهشگر و مورخ  انقلاب اسلامی در بابل به سخنرانی خواهد پرداخت.

بابلسر

راهپیمایی ساعت ۱۰ از مقابل سپاه به سمت گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) آغاز شد.
حجت‌الاسلام غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران سخنران امروز این مراسم در بابلسر است.

فریدونکنار

راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جامع  به سمت مصلای قدس آغاز شد.
نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در جمع فریدونکناری‌ها به سخنرانی می‌پردازد.

آمل

راهپیمایی ساعت ۱۰ از میدان قائم(عج) به سمت امامزاده ابراهیم(ع) آغاز شد.
حجت‌الاسلام گواهی معاون تربیت و آموزش دفتر فرماندهی معظم کل قوا سخنران امروز آملی‌هاست.

برای برگزاری جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی آملی‌های حماسه‌ساز و همیشه در صحنه پر شور و انقلابی آمدند و نشان دادند که درس استقامت و بردباری را از دماوند سر به فلک کشیده آموخته و همیشه در صحنه بودن را از حماسه‌آفرینان ششم بهمن سال ۱۳۶۰ با تقدیم ۴۱ شهید به یادگار دارند.

مردان و زنان مقاومت و دشمن‌ستیزی که برای حضور برف، باران، سرما، گرما و سیل جلودارشان نیست و همیشه هستند تا بمانند و آینده جاویدان باشد.

جای جای شهرستان آمل امروز در تکاپو و جنبش است؛ شعارهای انقلابی نشان دادند که می‌توانند کاخ سفید، استکبار، اجانب و صهیونیست را به لرزه در بیاورند و اهداف پلیدشان را به خاک و خون بکشند.

زنان، مردان، کودکان، پیر، جوان و خردسال شهر آمل گام‌های استوار و انقلابی خود در روز پیروزی را ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان قائم آغاز کرده و به سمت گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) ادامه دادند.

در دو شهر رینه و گزنک بخش لاریجان در هوای سوزان و سرد زمستانی هم غوغایی به‌پاست، مردم شهر گزنک از پل وانا به سمت مسجد جامع راهپیمایی‌شان را آغاز کردند و در شهر رینه هم راهپیمایان مسیر شرکت ایران راحت تا مزار شهدای گمنام را پیاده می‌پیمایند.

مردم دو بخش دابو و دشت‌سر همانند مردم دیگر شهرها و بخش‌های کشور با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار جهانی با راهپیمایی مقابل پاسگاه انتظامی تا مصلای نماز جمعه نفرت و انزجار خود از اجانب آمریکایی و غربی را به اثبات رساندند.

غیورمردان و شیرزنان امامزاده عبدالله از اسکومحله به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) طی طریق می‌کنند و استکبارستیزی خود را به نمایش درمی‌آورند.

محمودآباد

راهپیمایی ساعت ۱۰ از گلزار شهدای آهومحله، خیابان حضرت امام(ره) به سمت مصلای موقت آغاز شد.
حجت‌الاسلام احمدی امام جمعه شهر نور سخنران این مراسم است.

نور

راهپیمایی ساعت ۱۰ از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلای بزرگ الغدیر آغاز شد.

نوشهر

راهپیمایی ساعت ۱۰ از مقابل مسجد جامع به سمت خیابان شهید کریمی، میدان همافران، خیابان انقلاب، میدان آزادی، روبه‌روی آموزش و پرورش سابق آغاز شد.
حجت‌الاسلام طاهری رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم امروز در نوشهر سخنرانی می‌کند.

چالوس

راهپیمایی ساعت ۱۰ از میدان معلم، مسجد جامع، ستاد فرماندهی انتظامی، خیابان ۲۴ متری، جنب ورزشگاه آغاز شد.
احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی سخنران امروز چالوسی‌هاست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران همگی آمده‌ایم تا بگوییم ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم، تا این انقلاب همچنان پویا، سرزنده، مقتدر و عزتمند بماند.
شاید یکی از مهم‌ترین مسائلی که متصور بود این است که امسال با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی دیگر کسی در تظاهرات و راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمی‌کند.
شاید در نگاه اول گفته می‌شد که این مشکلات مبتلا به امروز نشان از ضعف عملکرد مدیریت داخلی برخی از مسؤولان بوده و منشاء خارجی ندارد، بنابراین حضور ما در این مراسم ضرورتی ندارد، در حالی که راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه تجلی اراده و خواست مردم سربلندی بود که به اشتیاق "استقلال، آزادی" ، "جمهوری اسلامی" را در سال ۵۷ به پیروزی رساندند و اکنون در بهمن ۹۷ پس از 40 سال با همین مردم با اراده و عزمی راسخ با افتخار به گذشته و با امید به آینده در برابر دنیای شرق و غرب ایستادگی کرده و از کیان و ناموس خود محافظت می‌کنند.
امسال نیز ملت ایران به دور از هر گونه بحث و بدون توجه به مسائل و مشکلاتی که شاید کمر بسیاری از افراد را خم کرده باشد و هر کسی به نوعی با آن دست و پنجه نرم می‌کند با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که ما مردمی هستیم که پیام وحدت و همدلی‌مان همچون دوران قبل از انقلاب گوش تاریخ را کر خواهد کرد و با دل‌های محکم آوای استقلال و آزادی سر می‌دهیم تا چشم تنگ امید دشمنان را از دست اندازی به این انقلاب و جمهوری اسلامی ایران قطع کنیم.
ملت استوار، آگاه و انقلابی شهرستان چالوس از تمامی آحاد اقشار، اصناف مختلف، تشکل‌ها و احزاب گروه‌ها و جریان‌های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و آرمان‌های والای حضرت امام خمینی( ره)،  دانشجویان و دانشگاهیان و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان، کارگران، روستاییان، عشایر، کشاورزان و سایر اقشار مختلف مردم در این مراسم شرکت کردند تا دشمنان بدانند این وحدت و اتحاد ملی توطئه های شوم اختلاف و تفرقه بین مردم و مسئولان را ناکام و محروم خواهد کرد.
سخن آخر اینکه تجلی این حضور که همواره مایه مباهات و سربلندی مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هرگونه سختی و مصیبت جلودار این اتحاد و همدلی نیست، بنابراین مدیران، مسؤولان دولت و مجلس وظیفه دارند که این ملت همیشه در صحنه و جان برکف لیاقت آرامش و آسایش بیشتر را داشته و نباید در مسیر خدمت به این مردم از وظایف اصلی خود غافل شوند و خدای ناکرده مورد نفرت همین ملت دل پاک و الهی قرار گیرند که در این‌صورت قطعاً به واسطه سیل خروشان هم‌نوایی ملت انقلابی ایران غبار جدایی و نفاق در این کشور حاکم خواهد شد و با ادامه این روند بدون شک دشمنان نیز بر طبل شادی خواهند کوبید و به آرزوی دیرینه خود دست خواهند یافت.

کلاردشت

راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه از گلزار شهدای گمنام به سمت بلوار امام خمینی(ره)، بریدگی بیمارستان حضرت قائم(عج) و بالعکس آغاز شد.
حجت‌الاسلام انتظاری مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران امروز در کلاردشت به سخنرانی می‌پردازد.

عباس‌آباد

راهپیمایی ساعت ۱۰ از مسجد جامع به سمت آموزش و پرورش و بالعکس به سمت مسجد جامع آغاز شد.
حجت‌الاسلام رفیعی رئیس مدرسه جوادالائمه(ع) قم امروز در جمع عباس‌آبادی‌ها به سخنرانی می‌پردازد.

تنکابن

راهپیمایی ساعت ۱۰ از مسجد جامع به سمت میدان شهید شیرودی و میدان امام(ره) آغاز شد.
حجت‌الاسلام پوراکبر امام جمعه تنکابن در جمع مردم این شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.

رامسر

راهپیمایی ساعت ۹:۳۰ دقیقه از مقابل شهرداری رامسر به سمت مصلّای جوادالائمه(ع) آغاز شد.
آزاد فرماندار رامسر سخنران این مراسم است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.