.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی در تنکابن:
استاندار: استقلال کشور مهم ترین دستاورد انقلاب است
استاندار مازندران در مراسم افتتاح پروژه سالن ورزشی روستای چالکش شهرستان تنکابن مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال کشور معرفی کرد.
استاندار: استقلال کشور مهم ترین دستاورد انقلاب است

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان که جهت بازدید و شرکت در مراسم افتتاح برخی پروژه های دهه فجر در غرب مازندران حضور داشت ضمن بیان پیشرفت های متعدد انقلاب در زمینه های مختلف اظهارکرد: استقلال کنونی کشور از جمله امتیازات انقلاب بوده که شاید تعداد اندکی از کشورهای جهان هم اکنون از آن برخوردارند.

وی پیشرفت کشور در زمینه های نظامی، نانو تکنولوژی، فیزیک و پزشکی را چشمگیر توصیف کرد و با بیان اینکه اکنون کشور در بسیاری از علوم جز 5 یا 10 کشور برتر دنیا است، گفت: این موارد تنها بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در قبل از انقلاب تصور احراز آن دشوار بود.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات دهی به ویژه گازرسانی هیچ کشوری نتوانسته به اندازه ایران فعالیت داشته باشد، تاکید کرد: مطرح کردن این پیشرفت ها از زبان مسئولان و ارائه به همتایان دیگر کافی نبوده و باید این دستاوردها به نسل جدید منتقل شود.

استاندار مازندران با اشاره به 5 هزار پروژه نیمه کاره در استان با برآورد اعتباری معادل 10 هزار میلیارد تومان تصریح کرد: اولویت اول دولت در استان اتمام پروژه های نیمه کاره است که با اتمام آن بنا داریم پروژه های جدیدی تعریف کنیم.

حسین زادگان اقدامات انجام گرفته در حوزه ورزش استان را ارزشمند قلمداد کرد و افزود: استفاده از سالن های ورزشی سبب تشویق و ترغیب جوانان به حوزه ورزش و مانع از هدر رفت انرژی آن در جهت سوء خواهد شد.

وی اهمیت افتتاح چنین پروژه هایی را نشان دادن تلاش و اقدامات دولت در مبارزه با هجمه رسانه های بیگانه عنوان و تاکید کرد: رسانه های بیگانه با نیت القای بدبینی به مردم تلاش مضاعفی را بکار بستند تا مردم که بهترین پشتیبان و و پشتوانه انقلاب هستند را نسبت به نظام و عملکرد مسئولین بدبین کنند.

استاندار مازندران انتظار پاسخگویی نسل جوان از مسئولین را به حق دانست و ضمن یادآوری این مطلب که جوانان به واسطه برخی سوء مدیریت ها و همچنین مشکلات اقتصادی گلایه مند هستند تصریح کرد: اقدامات موثری انجام گرفته اما در انجام وظایف رسانه ای عملکرد مطلوبی نداشتیم و همین نقص باعث شده تا جوانان نسبت به عملکرد مسئولان احساس نارضایتی کنند.

حسین زادگان در ادامه با اشاره به بحث فراغت جوانان با ابراز نارضایتی از کیفیت پائین خدمات ارائه شده در این بخش خاطرنشان کرد: این موضوع در کشورهای دیگر از حالت دولتی خارج شده و با مشارکت مردم و جوانان به شکل کاملا برنامه ریزی شده مدیریت می شود.

وی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد (سمن) ها و پتانسیل بالای آموزش و پرورش سخن گفت و اظهار کرد: باشگاه ها و مجتمع های ورزشی می توانند مرکزی برای تجمع نوجوانان و جوانان جهت کارهای فرهنگی و ورزشی باشند.

استاندار مازندران از ظرفیت 500 هزار نفری جمعیت دانش آموز و 620 سازمان مردم نهاد در استان یاد کرد و با اشاره به این حجم از استعداد، ظرفیت و توانایی افزود: اگر هنوز در زمینه جوانان مشکل وجود دارد مربوط به فعالیت سمن ها، پراکندگی نامناسب و عدم تمرکز آنان بر حوزه جوانان است.

حسین زادگان بر گسترش و بالا بردن کیفیت سمن ها تاکید کرد و با اشاره به تجربه کشورهای پیشرفته و نحوه بهره گیری آنان از ظرفیت جوان جامعه گفت: استفاده از ظرفیت بالای آموزش و پرورش با ورود دانش آموزان و دانشجویان به سازمان های مردم نهاد و مشارکت مردم در همه حوزه ها می تواند مباحث اشتغالزایی جوانان را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه اشتغالزایی بسترها را فراهم کرده و با ارائه تسهیلات کم بهره در حوزه کسب و کار تاکید بر خودکفایی جوانان دارد تصریح کرد: باید جوانان را به این باور برسانیم که اشتغال دولتی وجود نداشته و آنها باید با تکیه بر استعداد و پشتکار خود مسیر پیشرفت را طی کنند.

حسین زادگان در پایان با یادآوری توانایی سمن ها در ترویج و آموزش مسائل فرهنگی با مشارکت جوانان در این نهاد مردمی اجتماعی اظهار کرد: با افزایش سطح کیفی سازمان های مردم نهاد و وارد کردن جوانان علاقه مند به میادین و نیز دخالت آنان در امور، می توان نسلی تربیت کرد که پشتیبان انقلاب بوده و آن را حفظ و حراست کنند.

گفتنی سالن ورزشی چند مظوره امینی در روستای چالکُش از توابع بخش مرکزی شهرستان تنکابن جز موقوفات مرحوم علی اصغر امینی است که با مساحت 988 متر مربع با اعتباری معادل 720 میلیون تومان عصر شنبه 20 بهمن ماه 97 به بهره برداری رسید./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.742 seconds.