.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین شکست فصل پرسپولیس رقم خورد/ قطبی مچ برانکو را خواباند
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس درحالی با برتری شاگردان افشین قطبی به پایان رسید که این نخستین شکست شاگردان برانکو در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رود.

به گزارش شمال نیوز، دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۱۵ امروز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم فولاد همراه شد. مهدی زبیدی (۲۵) و پریرا(۴۵ - پنالتی) برای فولاد و کمال کامیابی نیا (۸۵) برای پرسپولیس گل زدند.

برانکو ایوانکوویچ که در این بازی شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت از محمد نادری در قلب خط دفاعی پرسپولیس در کنار سیدجلال حسینی استفاده کرد اما مدافع جوان این تیم صلابت لازم را نداشت تا با اشتباهات فردی وی و سایر مدافعان پرسپولیس علیرضا بیرانوند را بارها به دردسر بیاندازند.

شاگردان افشین قطبی که از ابتدا بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند با استفاده از قدرت بالای مهاجم خود پریرا موفق شدند موقعیت های خطرناکی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند تا در نهایت فولادی ها در دقیقه ۲۵ صاحب کرنر شوند. کرنری که با اشتباه بیرانوند در خروج از دروازه همراه بود تا مهدی زبیدی در رفت و برگشت های متوالی توپ موفق شود تور دروازه پرسپولیس را به لرزه در اورد.

پس از این گل هر دوتیم سعی داشتند با استفاده از قدرت بالای دوندگی بازیکنان خود خلق موقعیت کنند که در دقیقه اول وقت اضافه فولاد صاحب پنالتی شد. در این صحنه محمد نادری روی مهاجم فولاد مرتکب خطای پنالتی شد و پریرا این توپ را خلاف جهت حرکت بیرانوند به گل دوم تبدیل کرد. این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس نسبت به این تصمیم رضا کرمانشاهی به شدت اعتراض داشتند.

در نیمه اول آنچه بیشتر از عملکرد فنی پرسپولیس به چشم آمد، آشفتگی این تیم در زمین خصوصا در خط دفاعی بود که فرصت رسیدن به دروازه را بارها به مهاجمان فولاد داد. شاید غیبت شجاع خلیل زاده در این آشفتگی تاثیرگذار بود.

نیمه دوم با حملات همه جانبه پرسپولیس آغاز شد. سرمربی پرسپولیس که قصد داشت فشار را روی دروازه میزبان بیشتر از نیمه اول کند ماریو بودیمیر را در دقیقه ۵۵ وارد زمین کرد تا سیامک نعمتی روی نیمکت ینشبند. پس از این تعویض حملات شاگردان برانکو ایوانکوویچ بیشتر هم شد اما مهاجمان پرسپولیس در زدن ضربات نهایی ناکام ماندند. با این حال حملات پردامنه پرسپولیس در نهایت در دقیقه ۸۵ با ضربه سر کمال کامیابی نیا ثمر بخش شد تا اختلاف به حداقل برسد.

اما زهر حملات پرسپولیسی ها در دقایق پایانی با دفاع چندلایه فولادی ها مواجه شد تا شاگردان افشین قطبی نخستین باخت پرسپولیس را در فصل جاری لیگ برتر رقم بزنند.

منبع: مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.