.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد
شناسایی پیکر شهید مازندرانی با قمقمه نیمه آب، ۳۰ سال پس از شهادت
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از شناسایی پیکر شهید مسعود نداف گیلان نژاد با قمقمه نیمه آب ۳۰ سال پس از شهادت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار عبدالله ملکی اظهار داشت: پیکر شهید بزرگوار مسعود نداف طی عملیات مین زدایی در منطقه شرهانی دهلران توسط کمیته جستجوی مفقودین و یگان مین زدایی تفحص شد.

وی با اشاره به کشف پلاک و عکس هایی از شهید، گفت: همچنین کشف قمقمه نیمه آب این شهید پس از ۳۰ سال یکی از نکات زیبای این تفحص بود.

ملکی با بیان اینکه عملیات تفحص برای سایر اعضاء شهید انجام شد و نهایتا شناسایی شهید به روش دی ان ای انجام شد، افزود: پیکر این شهید در روزهای آینده از معراج الشهدا به استان منتقل خواهد شد.

وی زمان وداع با پیکر شهید را چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه چالوس اعلام کرد و گفت: همچنین مراسم تشییع پیکر شهید پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۹ صبح از مقابل سپاه چالوس به سمت آرامگاه شهدای یوسف رضای چالوس برگزار خواهد شد.

ملکی عنوان کرد: شهید مسعود نداف گیلان نژاد فرزند رضا اعزامی از چالوس و از سربازان تیپ ۳۷زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در تاریخ تیرماه ۴۶ متولد شد و در تاریخ ۲۱ تیرماه ۶۷ در منطقه شرهانی به شهادت رسید./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.