.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دهه فجر و توسط بسیج جامعه پزشکی استان
برگزاری موفقیت آمیز رزمایش بزرگ سلامت در مازندران
برگزاری موفقیت آمیز رزمایش بزرگ سلامت در مازندران

شمال نیوز: رزمایش سلامت بسیج جامعه پزشکی مازندران، به صورت استانی در تمامی شهرستان های استان و در قالب 50 تیم درمانی، صبح 16 بهمن ماه آغاز و تا عصر همان روز ادامه داشت.

به گزارش شمال نیوز ، بررسی گزارش های عملکردی تیم های درمانی که مورد پایش کارشناسان قرار گرفت نشان از موفقیت کامل این رزمایش بزرگ بهداشتی و درمانی در استان دارد.

فرمان آغاز این رزمایش با حضور سرهنگ رضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلا، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکترحمیدرضا لزگی  مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران، به تیم های درمانی اعلام شد.

* اعزام 50 تیم درمانی به مناطق محروم استان

مسئول بسیج جامعه پزشکی مازندران از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش استانی سلامت در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش توسط 50 تیم درمانی در سطح تمامی شهرستان های استان توسط کانون های بسیج جامعه پزشکی با موفقیت برگزار شد.

حمیدرضا لزگی با بیان اینکه تیم های درمانی در این رزمایش به مناطقی که از قبل هماهنگ شده اعزام شدند، تصریح کرد: تیم های درمانی در مناطق محروم که پیشتر در آن جا فعالیت داشته اند حضور یافته و اقدام به ویزیت رایگان، آموزش و پایش سلامت کردند.

وی در مورد اعضای تشکیل دهنده تیم های درمانی بسیج جامعه پزشکی مازندران بیان کرد: هر تیم درمانی دارای حداقل یک پزشک، یک پرستار، یک بهداشت محیط و یک بهیار است،  برخی از تیم های درمانی از متخصصان اورولوژی، پاتولوژی، گوارش و قلب و..و تشکیل شده اند که خدمات تخصصی ارائه می دهند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکان مازندران در باره ی اهداف برگزاری رزمایش سلامت گفت : خدمت رسانی به مناطق محروم و سنجش توانمندی تیم های درمانی در زمان بروز حوادث غیر مترقبه از اهداف برگزاری رزمایش بزرگ سلامت در مازندران بوده است.

لزگی با بیان اینکه تمامی تیم های درمانی، با اعلام رسمی توسط ستاد فرماندهی رزمایش، فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: این رزمایش تا بعد از ظهر ادامه داشت، تمامی تیم های درمانی گزارش فعالیت خود را ارسال کردند که پس از پایش گزارش ها مشخص شد این رزمایش با موفقیت کامل به پایان رسیده است.

* برپایی بیمارستان صحرایی در رامسر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران در مورد برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه ی جنت رودبار شهرستان رامسر بیان کرد: این بیمارستان از ۱۵ بهمن به مدت سه روز برای ارائه خدمات رایگان به مردم آغاز به کار کرد که در آن عمل سرپایی نیز صورت گرفت.

لزگی تاکید کرد: تمامی ظرفیت های درمانی بسیج جامعه پزشکی استان را مداوم مورد سنجش قرار می دهیم تا بتوانیم توانمندی گروه ها و تیم های درمانی را در زمان بروز حوادث بحرانی و غیرمرقبه تقویت کنیم.

وی در مورد طرح شهید رهنمون بیان کرد: در این طرح مناطقی که از لحاظ محرومیت ضریب بالاتری دارند و از خدمات کمتری برخوردارند تحت پوشش تیم های درمانی بسیج جامعه پزشکی استان قرار می گیرند.

لزگی با بیان اینکه تیم های درمانی به صورت ماهانه و مستمر به مناطق محروم مراجعه کرده و خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی ارائه می دهند، تصریح کرد: هر چندماه یک بار بر اساس غربالگری، تیم‌های درمانی بسیج جامعه پزشکی، مشکلات را از لحاظ بهداشتی حل کرده و پس از آن تعدادی تیم تخصصی هم براساس نیاز به آن منطقه اعزام شده تا خدمات مورد نیاز به مردم مناطق محروم داده شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دیابت، قند و فشار خون در مازندران بسیار شایع است، تمرکز تیم های درمانی بسیج جامعه پزشکان بر کاهش مقدار این امراض در مناطق محروم و تثبیت شاخص های بهداشتی و درمانی در حد مطلوب است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.