.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا مطرح کرد
تشکیل 30 گروه سرود بسیج در شهرستان های استان مازندران
تشکیل 30 گروه سرود بسیج در شهرستان های استان مازندران

شمال نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلا با بیان اینکه جشنواره سرود بسیج با حضور 30 گروه از سراسر استان در ساری به کار خود پایان داد، اظهار کرد: در راستای کادر سازی جبهه هنری انقلاب اسلامی و طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، این جشنواره که نتیجه 8 ماه بسته آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلا است، برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ احسان آهنگر در مورد گروه های سرود بسیج در شهرستان های استان بیان کرد: در هفت ماه گذشته چندین کارگاه تخصصی دوره مربیگری و سرود در شهرستان های استان برگزار و نظارت مستمر جهت تشکیل گروه های سرود خواهران و برادران در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان به صورت میانگین یک گروه سرود بسیج تشکیل شده است، تصریح کرد: اردیبهشت ماه امسال شناسایی گروه های سرود را در هر شهرستان آغاز کردیم که از میان پنج گروه شناسایی شده یک گروه را برای حمایت مستمر انتخاب کردیم.

سرهنگ آهنگر در ادامه گفت: 30 گروه برادر و خواهر از بین دانش آموزان در سراسر استان تشکیل شده که تاکنون برای حضور در برنامه های شهرستانی و استانی معرفی شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا خاطر نشان کرد: یقینا هنر در ترویج آرمان های انقلاب اسلامی تاثیر به سزایی دارد از این رو تشکیل گروه های تخصصی سرود را در اولویت برنامه های خود قرار دادیم.

وی تاکید کرد: گروه های سرود بسیج آماده حضور در تمامی برنامه های مختلف هستند تا هنر انقلاب اسلامی را به رخ بکشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.