.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با ایام الله دهه فجر ؛
اولین تونل شهری مازندران در ساری افتتاح شد+ تصاویر
شمال نیوز: اولین تونل شهری مازندران مزین به نام جانباز شهید سید مصطفی علمدار به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان شهری و استانی و همراهی شهروندان مورد بهره برداری قرار گرفت

تونل شهری شهید «سیدمصطفی علمدار» در ساری افتتاح شد

 

شمال نیوز: اولین تونل شهری مازندران مزین به نام جانباز شهید سید مصطفی علمدار به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان شهری و استانی و همراهی شهروندان مورد بهره برداری قرار گرفت

 به گزارش شمال نیوز، در هشتمین روز از سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، تونل شهری مزین به نام جانباز شهید سید مصطفی علمدار که در راستای تحقق گزاره ” روان سازی ترافیک مرکز استان “در مسیر بلوار دفاع مقدس به بلوار امام رضا(ع) به همت شهرداری ساری احداث شد طی مراسمی که با حضور حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان ،معاون عمرانی  استاندار مازندران ، دامادی و یوسف نژاد نمایندگان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، رضایی فرماندار مرکز استان ، طوسی مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری ،فرماندهان انتظامی استان ، مدیران کل دستگاههای اجرایی ،  اعضای شورای اسلامی شهر ، خانواده معظم شهداء ، یادگاران هشت سال دفاع مقدس ، مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد ، مورد بهره برداری قرار گرفت.


نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: آرامش امروز ما مدیون جان فشانی ها و ایثارگری های رزمندگان و جانبازان و شهداست و ما وامدار این عزیزان هستیم.

اجرای پروژه های عمرانی در سایه وحدت و همدلی

آیت الله طبرسی با اشاره به افتتاح اولین تونل شهری استان مزین به نام شهید جانباز سید مصطفی علمدار و قدردانی از شهردار و شورای اسلامی شهر ، افزود: اجرای پروژه های عمرانی در سایه وحدت و همدلی به وجود آمده است و ساری می تواند الگوی مناسبی برای سایر شهر ها در زمینه اجرای پروزه های عمرانی باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رقم همه توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب به ۴۰ سالگی رسید، گفت: افتتاح اولین تونل ‌شهری استان به نام یکی از شهدای جانباز شهر ساری رقم خورده است که این مسئله را مجموعه شهرداری با اعتقادات انقلابی این شهید به سرانجام رساندند.

احداث اولین تونل شهری با درایت و مدیریت شهردار ساری

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به پروژه های شهرداری ساری اشاره نموده و اظهار داشت:اولین تونل شهری استان در ساری در شزایط بد اقتصادی کشور بدست با کفایت مهندسین شهرداری و با درایت و مدیریت عبوری شهردار جوان احداث شده است  نشاندهنده تعامل ،همدلی ، وحدتی است که مجموعه مدیریت شهری برای رفاه حال شهروندان و با تلاش  شبانه روزی به ثمر رسانده است.

آیت الله طبرسی خاطر نشان کرد: این اقدام شهرداری ساری بیانگر این است که می توان با دست خالی و همدلی و تلاش اقدامات بزرگی برای مردم انجام داد.

وی با بیان اینکه خدمات انقلاب بعد ۴۰ سال سبب افتتاح پروژه‌های متعدد در کشور شده است، گفت مردم دوستدار محبت و مهرورزی و کار و تلاش از سوی مسئولان هستند.

ایجاد رفاه ، نشاط و امیدآفرینی برای شهروندان محور فعالیت های مدیریت شهری

مهدی عبوری با گرامیداشت نام و خاطره شهید سید مصطفی علمدار خاطر نشان کرد: همه پروژه ها برای آسایش شهروندان در نظر گرفته شده و امیدواریم با بهره برداری از آنها دغدغه های شهروندان نیز کاسته شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مهدی عبوری شهردار مرکز استان ، در مراسم افتتاح اولین تونل شهری مازندران در ساری ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه به شهروندان اظهار داشت: حل معضل ترافیک از مشکلات اساسی مدیریت شهری در شهرهاست و معتقدم با برنامه ریزی ، پیگیری و تلاش این معضل کاهش پیدا خواهد کرد.
 
احداث پل بزرگ سه راه جویبار در دستور قرار گرفت

وی اجرای طرح جامع ترافیک را مورد توجه قرار داد و افزود: با برنامه ریزی هایی که در سال های اخیر انجام شده در راستای طرح جامع ترافیک ساری ، پل های سردار شهید نوری در منطقه زغالچال ، اولین تونل شهری مزین به نام شهید سید مصطفی علمدار ، زیرگذر فرح آباد به بهره برداری رسیده است و بر این اساس با پیگیری نمایندگان محترم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی احداث پل بزرگ سه راه جویبار نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

عبوری به احداث تونل شهری شهید سید مصطفی علمدار در میدان هلال احمر اشاره کرده و ادامه داد: در این منطقه ایجاد تقاطع غیر هم سطح در دستور کاربوده  که با پیشنهاد مشاور طرح به دلیل ازدحام تردد خودروها  احداث تونل شهری مورد تصویب قرار گرفت.

این مسئول با قدردانی از تلاشهای مجموعه معاونت فنی عمرانی شهرداری در اجرای پروژه ها گفت: پروژه تونل شهری شهید سید مصطفی علمدار با شمع های سازه ای و پلاستیکی و نیز نقب ۳۰۰ متری به دهانه رودخانه تجن جهت هدایت آب های سطحی عملیاتی شده است.

جذب اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی از طریق اوراق تسویه نوع دوم برای شهرداری ساری


شهردار ساری در ادامه اندیشه مدیریت شهری را ایجاد رفاه ، نشاط و امیدآفرینی برای شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: این امر با کار ، علم و تجربه انجام خواهد شد.

عبوری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از همراهی نمایندگان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی در جذب اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی از طریق اوراق تسویه نوع دوم برای شهرداری ساری، افزود: شهرداری ساری اولین و تنهاترین دستگاهی بوده که از بهمن سال ۹۶ تاکنون موفق به جذب بودجه از طریق اوراق تسویه نوع دوم شده است.

شهردار ساری تصریح کرد: از این اوراق تسویه ، ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی شهرداری از سال ۸۲ ، بدهی ارزش افزوده از سال ۸۷ و بدهی قرارداد پیمانکاران تا بهمن ۹۶ تسویه شده است.

وی ادامه داد: ۱۰۵ میلیارد تومان بدهی وام شهرداری از سال ۸۸ بابت احداث پل های ولیعصر در میدان فرح آباد نیز تسویه گردید.
 
تسویه دیون پیمانکاران شهرداری تا شش ماهه اول سال آینده

این مسئول بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه اداری مالی تا شش ماهه اول سال ۹۸ کلیه دیون پیمانکاران شهرداری و سازمان های تابعه نیز تسویه خواهد شد.

شهردار ساری فرمایشات مقام معظم رهبری(( امید آفرینی وظیفه اصلی مدیران است)) را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدآفرینی با اجرای پروژه های بزرگ به وجود می آید و شهرداری ساری این امر را همواره در دستور کار دارد.

وی در ادامه با قدردانی از یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در زمینه جذب اعتبار ات دولتی افزود: از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به استان ۴۰ میلیارد تومان اسناد خزانه برای پروژه های شهر ساری در نظر گرفته شد و این امر در سایه همدلی ، وحدت و پیگیری به وجود آمد.

شهردار ساری خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و اقدام و عمل ، مردم طعم لذت بخش توسعه و پیشرفت را خواهند چشید.

اجرای ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در سال ۹۸

عبوری در ادامه به تاکید حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان ، مبنی بر اجرای ۱۱۰ پروژه بزرگ در ساری اشاره کرده و گفت: ۴۵۰ پروژه آغاز و عملیاتی شد و در سال ۹۸ نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی ، خدماتی و فرهنگی برای شهروندان ساروی به بهره برداری خواهد رسید.

وی نیروگاه زباله سوز ، بلوار شهدای مدافع حرم از پل کابلی شهید رنجبر تا پل های سردار شهید نوری ، باغ بانوان ، پارک جنگلی شهید زارع ، سنگفرش خیابان جمهوری و افتتاح فاز سوم میدان ابن شهرآشوب را بخشی از پروژه های در دست اقدام عنوان کرد و اظهار داشت: بهترین فرصت برای پیشرفت ساری به وجود آمده است و از همه ظزفیت ها برای توسعه ساری استفاده خواهد شد.

شهردار ساری با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از فعالیت های مدیریت شهری، افزود: ایشان در بزنگاهها با رهنودهای پدرانه و توصیه های سازنده همواره پشتیبان و کمک حال مجموعه شهرداری بوده اند.

عبوری حضور استاندار ساروی در کسوت استانداری را فرصتی مناسب برای توسعه مرکز استان دانست و گفت: امیدواریم ساری نیز در زمره مراکز استان برخوردار قرار گیرد.

شهردار ساری در پایان با گرامیداشت نام و خاطره شهید سید مصطفی علمدار خاطر نشان کرد: همه پروژه ها برای آسایش شهروندان در نظر گرفته شده و امیدواریم با بهره برداری از آنها دغدغه های شهروندان نیز کاسته شود.


در ادامه رییس شورای اسلامی شهر ساری با قدردانی از حمایت های حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان ، نمایندگان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مرکز استان خاطر نشان کرد: دست یکایک کسانی که با مشورت و حمایت خود مدیریت شهری را در انجام پروژه های عمرانی یاری کرده اند را می فشاریم

سید مسعود مدینه اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری در راستای تحقق برنامه ریزی های صورت گرفته ، ضمن باز تعریف هویت شهری شتاب بخش حرکت مسیر توسعه ساری بوده است.

بازتعریف هویت شهری برای شهروندان


وی شهر قابل زیست برای شهروندان را دارای مولفه هایی نظیر فرهنگ ، آموزش ، حمل و نقل ومحیط زیست عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی ، طراحی و احداث پروژه های بزرگ مانند بوستان های ملل ، ولایت و باغ بانوان ، زیرگذرها و روگذرها ، آسفالت ، کانال های هدایت آب های سطحی در کنار برنامه های فرهنگی مانند سراهای تداوم در راستای تعریف مولفه های شهر دوست داشتنی توسط مدیریت شهری اجرایی شد.

مدینه در ادامه احداث اولین تونل شهری استان در ساری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تمایز این پروژه با سایر پروژه ها ، احداث آن در شرایط سخت اقتصادی کشور و نام نهادن به نام شهید جانباز سید مصطفی علمدار است.

استفاده از ظرفیت های ساری برای اشتغال زایی


رییس شورای اسلامی شهر در ادامه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های شهر ساری برای اشتغال شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

رییس شورای اسلامی شهر ساری در پایان سخنان خود ساری را با سالیان گذشته متفاوت دانسته  و آن را نماد تغییرات بنیادی در استان عنوان کرد و ادامه داد: انقلاب ما انقلاب جوانه ها بود و عبوری مصداق بارز همین رویش انقلابی است.

                                                 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.