.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت آمدوشد انواع وسایل نقلیه به جاده چالوس از ساعت ۱۲ امروز
رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر امروز از مرزن آباد به کرج خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر امروز پنج شنبه ۱۸ بهمن تا ساعت یک بامداد روز جمعه از مرزن آباد به کرج ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر امروز پنجشنبه تا ساعت یک بامداد روز جمعه ۱۹ بهمن از کرج به مرزن آباد یکطرفه می‌شود.

اعمال محدودیت ترافیکی جاده چالوس از شنبه ۲۰ بهمن
رئیس پلیس راه مازندران به ممنوعیت آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر روز شنبه ۲۰ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه از کرج به مرزن آباد خبر داد و گفت: با اعلام مامورین پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به کرج یکطرفه است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر روز دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

اعمال محدودیت ترافیکی جاده هراز از شنبه ۲۰ بهمن
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدوشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر روز شنبه ۲۰ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه از رودهن به آمل ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از جاده هراز محدوده آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این محدودیت ترافیکی روز ۲۲ بهمن نیز دوباره اعمال خواهد شد، گفت: آمدوشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر روز دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

اعمال محدودیت ترافیکی برای موتورسیکلت سواران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدوشد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد آمدوشد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.826 seconds.