.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : رسیدن به مازندران یکپارچه هدف است
استاندار مازندران خواستار استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه استان شد و گفت: مازندران یکپارچه هدف نهایی است.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر در گلوگاه با بیان اینکه فلسفه افتتاح پروژه ها امید اجتماعی است و اقدامات نظام به مردم معرفی می شود افزود: دشمنان که به دنبال یاس و بدبینی در نظام هستند.

وی حمایت و پشتیبانی مردم را رمز بقای انقلاب در کنار تبعیت از رهبری دانست و با اشاره به توطئه های دشمنان از جمله در فضای مجازی اظهار داشت: ورود دشمنان به ظرفیت فضای مجازی هوشمندانه است تا از این طریق مردم را هدف قرار داده و عامل بقای انقلاب و مردم را تضعیف کنند.

وی پرهیز از واگرایی را امری مهم برشمرد و گفت: خدمات شایسته در طول انقلاب انجام شد و باید به دور از اختلاف و خودزنی این عملکردها بیان شود.

استاندار مازندران یادآور شد: اکنون شاهد توسعه همه جانبه در بخش های مختلف جامعه هستیم و باید به دور از تخریب این موارد به نسل جدید پرسشگر انتقال و اعتدال سیاسی را رعایت کنیم و اگر براساس راهبرد و اعتدال کار کنیم بسیاری از دغدغه ها برطرف می شود و به دور از قومیت گرایی برای رفع مشکلات گام برداریم.

حسین زادگان ادامه داد: از تمام ظرفیت های استان برای توسعه باید استفاده و مدلی طراحی شود که هر مجموعه به استحقاقی که دارد؛ برسد و به دنبال مازندران یکپارچه باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.