.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ؛
افتتاح و کلنگ زنی ۴ طرح بندرامیرآباد با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان
شمال نیوز: با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل بنادر و دریانوردی ۴ طرح بندرامیرآباد با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.....

شمال نیوز: با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل بنادر و دریانوردی ۴ طرح بندرامیرآباد با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش شمال نیوز ،  همزمان با پنجمین روز از دهه فجر احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی در بندر آمیراباد به بهره برداری رسید و همزمان 4 طرح اقتصادی با اعتبار 140 میلیارد تومان در این بندر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 افتتاح مخازن نگهداری فرآورده های نفتی با سرمایه گذاری 26 میلیارد تومانی توسط آراد عمران کاسپین از جمله طرح های افتتاح شده در این برنامه بود که با افتتاح آن برای حدود 50 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

 همچنین طرح های کلنگ زنی بندر امیرآباد هم شامل سه طرح با اعتبار 114 میلیارد تومان بخش خصوصی بود که سیلوی غلات با 8 کندو و ظرفیت 35 هزار تن و اشتغال زایی برای 22 نفر، واحد بلدینگ مواد نفتی  شامل 48 مخزن و ظرفیت 45 هزار متر مکعب با اشتغال زایی 49 نفر و همچنین مخازن روغن خوراکی شامل 4 مخزن هر یک 25 هزار تنی و اشتغال برای 8 نفر بوده است که عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 با حضور محمد راستاد مدیر عامل بنادر و دریا نوردی و معاون وزیر راه و شهرسازی، سیاوش رضوانی مدیر بندرامیرآباد بهشهر و مسئولان استانی و شهرستانی؛ 4 طرح اقتصادی و اشتغال زایی در بندر امیرآباد همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.221 seconds.