.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرسپولیس نباید منشا را از دست می‌داد
فرشاد پیوس، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم نباید گادوین منشا را از دست می‌داد.

به گزارش شمال نیوز، فرشاد پیوس در مورد پیوستن گادوین منشا به استقلال تهران گفت: منشا یک فوتبالیست حرفه‌ای است و با یک تصمیم حرفه‌ای به استقلال رفت. هواداران پرسپولیس هم نباید از پیوستن این بازیکن به استقلال ناراحت باشند، چون فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است و این اتفاقات چیز عجیبی نیست. منشا تصمیم گرفت در جایی بازی کند که به نظر خودش موقعیت خوبی برای او ایجاد می‌کند.

«معتقدم پرسپولیس نباید این بازیکن را به سادگی از دست می‌داد.»، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این جمله ادامه داد: منشا در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و گل‌های مهمی هم زد. این بازیکن سخت‌کوش و دونده بود و کیفیت بالایی داشت. منشا مدافعان تیم حریف را هم اذیت می‌کرد و در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت. پرسپولیس نباید گادوین را از دست می‌داد. البته این نظر من است و به تصمیم و نظر کادر فنی پرسپولیس احترام می‌گذارم.

پیوس در پاسخ به این پرسش که «آیا برانکو در مورد از دست دادن منشا اشتباه نکرد؟»، تصریح کرد: به‌هرحال برانکو سرمربی است و خودش باید در این زمینه صحبت کند. هر مربی سلایق و تفکرات خاص خودش را دارد، ولی به نظر من منشا به درد پرسپولیس می‌خورد و حیف شد که پرسپولیس این بازیکن را از دست داد. به نظر من منشا خرید خوبی برای استقلال بود و می‌تواند در این تیم موفق شود.

منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.