.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین جزئیات از تغییر و تحولات در آموزش و پرورش
بطحایی با اشاره به ابلاغ ساختار جدید آموزش و پرورش گفت: چنانچه نیروی مازادی در تغییرات ساختاری وجود داشته باشد به مدرسه و استان منتقل می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش بود که آموزش و پرورش بنابر تأکید دولت مبنی بر چابک‌سازی تغییراتی را در ساختار و تشکیلات خود اعمال کرد که این موضوع بنابر اظهارات آموزش و پرورشی‌ها با بررسی‌ها و پیگیری‌های بسیاری همراه بود تا تغییر و تحولات لطمه‌ای به نظام تعلیم و تربیت وارد نکند.

البته این موضوع از سال گذشته مطرح شده بود و پس از بررسی‌های بسیار چندی پیش وزیر آموزش و پرورش درباره تغییر و تحولات گفته بود که با سازمان امور اداری و استخدامی رایزنی‌هایی انجام شد تا ۳۰ باکس مدیریتی و ۶ معاونت در آموزش و پرورش داشته باشیم و این در حالی است که طبق نظر این سازمان باید در ساختار وزارتخانه‌ها ۵ معاونت وجود داشته باشد و  بنابراین شرایط  تغییر ساختار باید  به تأیید سازمان برسد؛ به دنبال این اوضاع آخرین وضعیت تغییر ساختار را از وزیر آموزش و پرورش  جویا شدیم.
ابلاغ ساختار نهای آموزش و پرورش طی چند روز آینده

سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییر ساختار وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: تغییر ساختار آموزش و پرورش ابلاغ شده است و ظرف چند روز آینده آن را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: در ساختار جدید ۶ معاونت تربیت بدنی و سلامت، پرورشی، توسعه، مدیریت و پشتیبانی، ابتدایی، متوسطه و حقوقی و امور مجلس همچنان فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

بطحایی با اشاره به اینکه در ساختار جدید در تعداد دفاتر کاهش وجود دارد، تصریح کرد: علاوه بر این موضوع تعداد پست‌ها در حوزه ستادی کاهش یافته و بعد از حوزه ستادی این تغییر ساختار در ادارات کل استان‌ها و مناطق اجرا و این اتفاق تا پیش از پایان سال ۹۷ ابلاغ خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه نیرو‌های مازادی که در نتیجه تغییر ساختار ایجاد می‌شوند، به مدارس منتقل می‌شوند یا خیر، تصریح کرد: بعید می‌دانم نیروی مازادی در این تغییر و تحولات وجود داشته باشد چرا که پست‌های خالی به گونه‌ای است که احتمالا نیروی جابه‌جایی نخواهیم داشت، ولی اگر احیانا به مرحله‌ای برسیم که نیرویی اضافه‌ بر تشکیلات وجود داشته باشد، این افراد به مدرسه و استان منتقل خواهند شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.