.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل تبلیغات اسلامی: انقلاب اسلامی مرکز و محور مقاومت در جهان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، انقلاب اسلامی را مرکز محور مقاومت در جهان دانست و گفت: جمهوری اسلامی امروز به عنوان یک نظام کارامد دینی در جهان الگو شده است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای شاخص نظام اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب اسلامی دوران شکوفایی، رشد و توسعه به سمت قله های پیشرفت و تعالی نظام است و البته مشکلات و سختی هایی هم در کنار این مسیر روشن قرار دارد ولی جمهوری اسلامی با تکیه بر امت بصیر و قهرمان خود و با رهبری مقام معظم رهبری (حفظه الله) قله های تعالی و پیشرفت را طی می کند.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی دربهمن ۱۳۵۷ و ویژگی های ممتاز این انقلاب با انقلاب های جهان افزود: حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را با ارائه مدل حکومت دینی برگرفته از مبانی و اصول اسلامی پایه ریزی کرد و امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک الگوی موفق و یک نظام کارآمد دینی مورد توجه است.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود به اتحاد ، همدلی و هم زبانی مردم بصیر ایران اسلامی در خلق این انقلاب باشکوه اشاره و تصریح کرد: چهل سال از عمر این انقلاب می گذرد و علیرغم دسیسه ها و توطئه های دشمنان ، این انقلاب استوارتر و پایدارتر از قبل مسیر خود را ادامه می دهد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود به عزم و اراده مثال زدنی ملت غیور ایران اسلامی در خلق این انقلاب اشاره و بیان داشت : رهبری بی بدیل امام خمینی (ره) ، آرمان خواهی و انگیزه های معنوی و اسلامی مردم بصیر ایران اسلامی طومار رژیم ستم شاهی پهلوی را در هم پیچید و علیرغم حمایت های کشورهای مستکبر و مستبد جهان به ویژه ایالات متحده آمریکا از رژیم پهلوی پایه های سست این رژیم جنایتکار و مستبد فرو ریخت و انقلاب شکوهمند اسلامی به ثمر نشست.

استاد حوزه های علمیه و دانشگاه های مازندران در بخش دیگری از سخنان خود کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی را بسیار ممتاز دانست و اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی با رژیم ستم شاهی غیر قابل مقایسه است و حتی به اذهان برخی مراکز آمار و ارزیابی جهانی ، ایران اسلامی در طول این چهل سال به رشد فزآینده در حوزه های علمی و نظامی، مهندسی، فن آوری های نوین، تکنولوژی و حتی صنعت هوا و فضا رسیده است که بسیاری از این پیشرفت های در سایه تحریم ها ظالمانه و با اتکاء به توان داخلی و باور به ما می توانیم حاصل شده است و چشم جهان را به حیرت وا داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان پویایی انقلاب اسلامی را حاصل گفتمان مقاومت و پایداری دانست و تاکید کرد : پویایی و مانایی انقلاب اسلامی در سایه گفتمان مقاومت و پایداری شکل گرفته است و مهم ترین شاخصه ایران اسلامی نفی استبداد و استکبار است که این گفتمان امروز در جهان به سرعت در حال رشد چشمگیر است که نمونه آن را در منطقه به وضوح می توان در کشورهای اسلامی مانند عراق ، لبنان ، سوریه ، افغانستان ، یمن و برخی کشورهای اسلامی و حتی برخی کشورهای افریقایی و .... مشاهده کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.57 seconds.