.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش شدید برف در محور کیاسر
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودرو‌ها بدون زنجیر چرخ در جاده برفی سوادکوه، هراز و کیاسر ممنوع است.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون شاهد بارش برف در برخی جاده‌های استان هستیم، گفت: هم اکنون ارتفاعات جاده هراز از محدوده پنجاب تا گزنگ، جاده سوادکوه ارتفاعات گدوگ، زیرآب و پل سفید و جاده کیاسر بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه جاده‌های ساحلی و جاده‌های سوادکوه چالوس و هراز بارانی است، افزود: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، هراز، کیاسر، محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی گفت: از لحاظ جوی آسمان استان هم اکنون ارتفاعات استان برفی و مناطق جلگه ای و دشت بارانی و سطح تمامی جاده‌های درون شهری و برون شهری استان لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌های برف گیر استان، از آمد وشد خودرو‌ها بدون زنجیر چرخ در ارتفاعات جاده‌های چالوس، هراز ممانعت خواهند کرد.

وی از رانندگان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و ترافیکی، هنگام سفر به مناطق کوهستانی و برفگیر استان وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی گفت: کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.