.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمار تلفات موتورسواران براثر تصادف در مازندران ۲۳ درصد کمتر شد
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، شمار تلفات موتورسواران در حوادث ترافیکی در سال جاری را ۷۷ نفر اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به ۹ ماه پارسال ۲۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی تعداد کشته شدگان موتور سوارها در حوادث ترافیکی را ۷۷ نفر اعلام کرد و افزود: در این استان در ۹ ماهه سالجاری تعداد ۴۴۵ نفر در حوادث رانندگی کشته شدند که از این تعداد ۷۷ نفر موتور سوار هستند و این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳درصد کاهش داشت.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار شهرستان های ساری با ۱۸ ، بهشهر ،بابل و جویبار هر کدام با هشت نفر بیشترین و شهرستان های نور ، تنکابن ، نوشهر و بابلسر هر کدام با دو نفر کمترین تلفات موتور سوار در آن به ثبت رسید و بیشترین فوتی در ماه های خرداد و مرداد با ۱۳، تیر با ۱۲و تیرماه با مورد بیشترین و کمترین آن با ۴ نفر در آذر ماه ثبت شده‌ است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تصریح کرد : بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی ۲۱ تا ۳۰ سال با آمار۲۲ (۲۹درصد) فوتی است و کمترین گروه سنی ۵۰ تا ۴۱سال با ۶ (۸ درصد) فوتی قرار دارد.

وی با اشاره به فوت ۵۰ نفر از موتور سواران در محور برون شهری و روستایی و ما بقی محور درون شهری افزود : از ۷۷ نفر فوتی های موتور سوار در ۹ ماه ۷۶نفر مرد و ما یک زن هستند.

عباسی در ادامه افزود: شایع ترین علت مرگ موتورسوران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران در نه ماهه سالجاری بوده که امید می رود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آن باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.