.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدارس ابتدایی بخش کجور فردا تعطیل است
راه مواصلاتی اصلی در بخش کجور باز است و تردد خودروها در آن جریان دارد ولی به علت شدت بارش برف، مدارس ابتدایی بخش کجور تعطیل است.

به گزارش شمال نیوز، در پی بارش برف نسبتاً سنگین در بخش کوهستانی کجور در غرب مازندران، مناطق مختلف روستایی پوشیده از برف شدند.

سرپرست بخشداری کجوردرباره آخرین وضعیت بخش کجور پوشیده از برف، اظهار کرد: بارش قابل توجه برف در ارتفاعات کوهستانی و قله‌‌ها از منطقه روستایی «کینس» قابل مشاهده است اما از دو راهی روستای «دشت‌نظیر» به سمت روستاهای بخش کجور بارش برف سطح روستاها را پوشانده است.

عباسعلی همپا افزود: راه مواصلاتی اصلی در بخش کجور باز است و تردد خودروها در آن جریان دارد و محورهای فرعی نیز به مرور خودروهای برف‌روب یکی پس از دیگری را باز می‌کنند و در کل در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای پایگاه امداد و نجات کوهستان هلال احمر بخش کجور و اداره راه نوشهر، تصریح کرد: مشکلاتی که ممکن بود در حوزه برق بخش کجور به وجود بیاید با هماهنگی مدیر اداره برق این منطقه برطرف شد و خوشبختانه و برق و تلفن هم برقرار است.

سرپرست بخشداری کجور درباره وضعیت گازرسانی به ایستگاه‌‌های CNG شهر کجور، گفت: کامیون حامل بَسکِت‌های گاز CNG نیز از گردنه «بیرون‌بشم» عبور داده شد و امشب ذخیره گاز برای مردم شهر کجور وجود دارد.

به گزارش فارس؛ همچنین بنابر اعلام فرماندار شهرستان نوشهر به علت شدت و تداوم بارش برف، مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی در منطقه کوهستانی بخش کجور در روز دوشنبه ۱۵ بهمن تعطیل است.

*تصاویری از برف در روستای نیچکوه بخش کجور نوشهر

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.