.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخش‌های خبری ساعت ۲۱ و ۲۲ تلویزیون تغییر می‌کنند
مدیرکل اخبار سیما از تغییر شکل و محتوای بخش‌های خبری ساعت ۲۱ شبکه یک و ساعت ۲۲ شبکه سه سیما خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، شهرام وثوقی‌راد در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی گفت: مخاطبان تلویزیون به زودی تغییراتی را هم در محتوا و هم شکل بخش خبری ساعت ۲۲ شبکه سه سیما خواهند دید که این تغییرات هم شامل ریتم خبر و هم دکور و اجرا خواهد بود.

وی ادامه داد: زمانی که بخش خبری ساعت ۲۲ راه اندازی شد ما شاهد موفقیت‌های بسیاری بودیم و زمانی دومین و در مقطعی هم سومین بخش خبری پربیننده تلویزیون بود، اما با آمدن فضای مجازی احساس کردیم که اخبار شبکه ۳ سیما که اتفاقا برای جوانان نیز هدف گذاری شده، تحت الشعاع قرار گرفته است، چون اخبار در حجم کمتر و سرعت بیشتری در فضای مجازی منتشر می‌شد که اتفاقاً مخاطب جوان ما نیز به راحتی به آن دسترسی داشت.

وی تاکید کرد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم که بخش خبری ساعت ۲۲ علاوه بر اطلاعات خبری حرفی هم برای گفتن داشته باشد و در عین حال به نیاز مخاطب و فضای مجازی هم توجه شده باشد. در همین راستا بخش خبری ساعت ۲۲ با شکل و بافت جدید تری روی آنتن خواهد رفت. البته، گفتن این نکته ضروری است که اخبار و اطلاعات با هم به مخاطب ارائه خواهد شد و ما در این بخش از همه فرآورده‌های خبری نظیر گزارش، خبر، مهمان و ارتباط با خارج از استودیو را خواهیم داشت، ولی در کنار آن‌ها ریتم تند خواهد بود و شیوه ارائه آن نیز جدید خواهد بود.

وثوقی‌راد اظهارداشت: این تغییرات در عین جامعیت و کامل بودن باید در بسته‌های فشرده به مخاطب ارائه شود و به همین دلیل همه بخش‌ها یک دقیقه‌ای دیده شده است.

وی همچنین درباره تغییر مجریان بخش بخش خبری ساعت ۲۲ نیز توضیح داد: قطعاً ما در کنار مجری‌های قدیمی از مجری‌های جدید هم استفاده خواهیم کرد و آقای موغاری علاوه بر سردبیری این بخش در اجرا هم کمک خواهند کرد.
وی با بیان اینکه ما در شبکه سه سیما و در بخش خبری ساعت ۲۲ نسبت به اخبار اطلاعات و تحولات فضای مجازی بی‌تفاوت نخواهیم بود، تصریح کرد: قطعا ما درباره آنچه که در فضای مجازی ارائه می‌شود بی تفاوت نخواهیم بود و در همین زمینه تولید محتوا خواهیم داشت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش درباره بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما نیز گفت: در این بخش نیز به عنوان رسمی‌ترین و اصلی‌ترین بخش خبری تلویزیون با توجه به شرایط روز تغییرات خواهیم داشت و هدف گذاری ما مبتنی بر تحلیل خواهد بود، ضمن اینکه دکور این بخش خبری هم دستخوش تغییر شده است.

وی ادامه داد: اینکه ما صرفاً بخواهیم اطلاع‌رسانی کنیم، دیگر خنثی و خارج از خاصیت است و باید از تحلیل استفاده کنیم. با توجه به این موضوع امیدوارم که خروجی خوبی داشته باشیم. ضمن اینکه ارتباط گرفتن با این بخش‌ها را مجری معین می‌کند اگر مجری‌های خوب و توانمند مهارت داشته باشند قطعاً با موفقیت بسیار زیادی در این زمینه روبه‌رو خواهیم بود.

مدیر کل اخبار سیما در پاسخ به این سوال که آیا سازمان صدا و سیما تمهیداتی برای رشد و آموزش مجریان جدید اندیشیده است؟ نیز گفت: قطعاً چنین موضوعی در دستور کار قرار دارد همانطور که ما پیش از این نیز از مجریان جدید دیگری استفاده کرده ایم. اما نیاز در این حوزه هنوز وجود دارد و امیدوارم بتوانیم به زودی شاهد چهره‌های جدیدی در این حوزه باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.