.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران عنوان کرد :
بهره‌ برداری از 120 پروژه محرومیت‌ زدایی و تحویل 200 خانه محرومان در دهه فجر
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از بهره‌برداری 120 پروژه محرومیت‌زدایی و تحویل 200 خانه محرومان در استان ایام دهه فجر خبر داد.
بهره‌ برداری از 120 پروژه محرومیت‌ زدایی و تحویل 200 خانه محرومان در دهه فجر

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا شریعتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال 91 تا سال گذشته 180 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد خرد به متقاضیان پرداخت شد که 23 هزار و 800 کارگاه در عرضه شغلی ایجاد شده است.


وی تصریح کرد: بسیج سازندگی در پروژه‌های بزرگ عمرانی کمک‌حال دولت شده و پروژه‌های مهمی را در دست اجرا دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه 6 هزار پروژه از سوی بسیج سازندگی در 10 سال گذشته در استان اجرایی شده است، تصریح کرد: 300 میلیارد تومان برای تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی محقق شده است.

این مسؤول ادامه داد: با مشارکت‌های مردمی و مجمع خیران محرومیت‌زدایی در حوزه محرومیت‌زدایی و پروژه‌های کوچک و زودبازده اقدامات خوبی صورت گرفته است.

شریعتی خاطرنشان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی تلاش ما این است جهش جدی‌تری نسبت به سال‌های گذشته صورت گیرد.

وی گفت: از دهه فجر امسال تا سال آینده 70 میلیارد تومان پروژه محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران درباره اقدامات سازندگی در حوزه ورزشی اظهار کرد: ورزشگاه هفت تیر بابل طی فرآیندی فازبندی شده که فاز نخست این ورزشگاه ایام دهه فجر در 22 بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد و ورزشگاه از 25 بهمن آماده بازی است.

این مسؤول تصریح کرد: دیگر ورزشگاهی که در دست اقدام است ورزشگاه نوشهر با ظرفیت 5 هزار نفر است که از دو سال پیش عملیات عمرانی آغاز و در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر امسال 200 مسکن محرومان با اعتبار 10 میلیارد تومان به نیازمندان استان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین اهدا می‌شود.

وی افزود: همزمان با این مراسم که 15 بهمن در سالن ارشاد شهرستان نکا برگزار می‌شود 120 پروژه محرومیت‌زدایی شامل راه روستایی، خانه عالم، مراکز بهداشت درمانی و پل با اعتبار 30 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از توزیع 500 سری جهیزیه تا پایان سال در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی دیگر معطوف به ایام تابستان و تعطیلات نیست و امروز تمام سال فعال هستند و در حال حاضر 746 گروه جهادی فعال در استان داریم و قرار است به 1000 گروه برسانیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه تاسیس سازمان بسیج سازندگی در سال 79 با هدف توسعه و عمران روستایی و ایجاد اشتغال خرد و رفع محرومیت در مناطق انجام شده است، افزود: 650 هزار نفر از مردم مازندران در قالب گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف به کمک بسیج سازندگی آمده تا در اقدامات ارزشی برای بسیج سازندگی اثرگذار باشند.

شریعتی با اعلام اینکه 170 کیلومتر از راه روستایی مازندران در چند سال اخیر توسط بسیج سازندگی مازندران آسفالت و بهسازی شده است، گفت: در حال حاضر بهسازی و آسفالت 100 کیلومتر راه روستایی استان در دست اقدام است./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.