.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال تغییر تاریخ امتحان نهایی خرداد ماه
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه فاصله یک ماه بین امتحان نهایی و کنکور برای دانش‌آموزان لازم است، گفت: در حال بررسی امکان «تغییر تاریخ امتحان نهایی خرداد ماه» هستیم.

به گزارش شمال نیوز،عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معتقدیم بین امتحان نهایی و کنکور باید فاصله وجود داشته باشد، اظهار کرد: دانش‌آموز باید بعد از امتحان نهایی فراغت داشته باشد تا خودش را برای کنکور آماده کند و ما معتقدیم باید حداقل یک ماه فاصله وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: راهکار‌های مختلفی در دستور بررسی داریم که یکی از این راهکارها، آن است که شورای سنجش و پذیرش کنکور، زمان برگزاری کنکور را بتواند عقب‌تر ببرد که برای سال ۹۸ این زمان تثبیت شده و ۱۳ تیر ماه است.

عمادی تصریح کرد: یکی دیگر از راهکار‌ها این است که زمان امتحانات نهایی تغییر کند البته بر اساس مصوبه مجلس امتحانات نهایی باید در خرداد ماه برگزار شود، اما در حال بررسی هستیم تا اگر امکانش وجود داشته باشد از طریق کمیسیون آموزش مجلس بتوانیم این موضوع را پیش ببریم که تاریخ امتحان نهایی را جابجا کنیم.

وی با بیان اینکه این موضوع در دست بررسی است و اگر به نتیجه برسد حتی برای سال آینده نیز می‌توان اجرا کرد، افزود: در هر حال معتقدیم فاصله یک ماه بین امتحان نهایی و کنکور برای دانش‌آموزان لازم است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.853 seconds.