.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات جان‌ باختن تعمیرکار آسانسور در بیمارستان امام ساری
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به جان‌باختن تعمیرکار آسانسور در بیمارستان امام خمینی ساری گفت: جواز دفن صادر شده است.

به گزارش شمال نیوز، هفتم بهمن ماه امسال خبر مرگ تعمیرکار آسانسور در بیمارستان امام خمینی ساری دست به دست در فضای مجازی چرخید.

ماجرا از این قرار بود که تعمیرکار مرد یک شرکت خصوصی تامین و نگهداری آسانسور که حدود 32 سال سن داشت، پس از خرابی آسانسور بیمارستان برای رفع نقص فنی دچار حادثه شد که توسط آتش‌نشانان به بیرون منتقل شد.

اقدامات درمانی برای این تعمیرکار انجام شد ولی نتوانست از این حادثه جان سالم به در ببرد.

این حادثه ساعت 13:26 روز یک‌شنبه هفتم بهمن ماه امسال به آتش‌نشانی اعلام شده که ماموران در همان ساعات اولیه در محل حادثه حضور یافتند.

شدت حادثه به حدی بوده که تصور بر این بوده که فرد فوت شده و البته جمجمه این فرد دچار صدمات جدی شده است.

*توضیحات روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره حادثه آسانسور و مرگ یک سرویس‌کار آسانسور این بوده؛ که آسانسور بیمارستان خراب نبوده، بلکه توسط شرکت پشتیبان و نگهداری‌کننده آسانسور که طرف قرارداد شرکت تاسیسات بنا راه البرز طرف قرار داد مرکز بوده، مورد بازدید فنی و سرویس ماهانه قرار گرفته که حین انجام بازدید فنی به‌دلیل عدم رعایت الزامات ایمنی و خطای فردی توسط کارشناس و سرویس کار فنی مورد اشاره متاسفانه کابین به سمت بالا حرکت کرده و حادثه روی می‌دهد.

بلافاصله به مرکز آتش‌نشانی اطلاع و تیم اعزامی آتش‌نشانی مصدوم را خارج و اقدامات احیا نیز شروع می‌شود، این مصدوم پس از احیا به آی سی یو انتقال یافت که با وجود انجام مراقبت‌های درمانی تخصصی متاسفانه مصدوم فوت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران نیز با تایید این خبر، گفت: امروز جواز دفن صادر شده است.

علی عباسی با اشاره به انجام کالبدشکافی و معاینات لازم، خاطرنشان کرد: دلیل فوت این فرد ضربه به سر و عوارض ناشی از آن اعلام شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.