.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ ۲ نفر به علت مسمومیت با گاز در فریدونکنار
روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲ نفر به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن و مسمومیت در فریدونکنار جان باختند.

به گزارش شمال نیوز،زکریا اشکپور روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ساعت ۱۰:۱۲ امروز چهارشنبه ۳ بهمن خبر مسمومیت دو نفر به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن به مرکز ارتباطات اورژانس مازندراناعلام شد.

وی با بیان اینکه تیم اورژانس فریدونکنار به محل حادثه اعزام شدند، افزود: اینحادثه در شهرستان فریدونکنار در یک منزل مسکونی اتفاق افتاد و دو مرد ۳۸ و ۳۵ ساله به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن و مسمومیت جان باخته بودند.

روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بر اساس بررسی تیم فوریت‌های پزشکی حاضر در صحنه مدت زیادی از جان باختن این دو فرد گذشته بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این دو نفر اهل مشهد بودند و پارسال هم در همین ویلای اجاره‌ای که این دو مرد فوت شدند، دو نفر به علت مسمومیت با گاز جان خود را از دست داده بودند.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران نیز در باره آخرین آمار فوتی ناشی از مسمومیت با گاز در مازندران گفت: ۲۴ نفر به علت مسمومیت با گاز منواکسیدکربن ۹ ماه امسال در مازندران جان خود را از دست دادند.

وی افزود: با توجه به اینکه مرگ‌های ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسید کربن عمدتا در نیمه دوم سال به دلیل سرما، استفاده از وسایل گرمایشی افزایش می‌یابد بنابراین به هموطنان توصیه می‌شود هنگام استفاده از وسایل گرمازا، به توصیه‌های ایمنی در خصوص سالم بودن و استفاده صحیح از وسایل گرمایش و مسیر خروجی گاز مونواکسید کربن اطمینان حاصل نمایند.

عباسی گفت: ۲۲ نفر پارسال در مازندران به علت مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست داده بودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.