.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صید بیش از 1600 تن ماهی در تور صیادان مازندران
مدیرکل شیلات مازندران گفت: میزان صید ماهی از 15 مهرماه تا پایان دی ماه امسال یک‌هزار و 630 تن به ارزش ریالی 57 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش شمال نیوز،ولی‌الله محمدزاده اظهار کرد: امسال صیادان مازندران پنج روز زودتر یعنی 15 مهر ماه تورهای خود را در دریای مازندران پهن کردند که تا پایان دی ماه امسال یک‌هزار و 630 تن ماهی استخوانی به ارزش ریالی 57 میلیارد تومان صید شده است.

وی با بیان اینکه میانگین صید هر پره 31 تن است، افزود: میزان صید ماهی استخوانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازلحاظ وزنی 50 درصد و از نظر ارزش ریالی 65 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل شیلات مازندران اضافه کرد: طی این مدت 60 درصد ماهی‌های صید شده از گونه کفال و 40 درصد از گونه ماهی سفید و سایر گونه‌ها بوده است.

این مسؤول با اعلام اینکه پیش‌بینی ما از صید امسال ماهی استخوانی در دریای مازندران 4 هزار تن است، گفت: امیدواریم این رشد تا پایان فصل صید ادامه داشته باشد.

محمدزاده یادآور شد: با وجود سرمای هوا صیادان با تمام تلاش در حال صید هستند به این دلیل که صیاد با آب و سرما بیگانه نیست و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا فصل صید خوبی را پشت سر بگذارند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.