.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ ۱۳۶ عابر ۹ ماهه امسال در مازندران
۱۳۶ عابر ۹ ماه امسال در اثر تصادفات رانندگی در مازندران جان باختند.

به گزارش شمال نیوز،علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد در نه ماه امسال، ۱۳۶ عابر در اثر تصادفات رانندگی در مازندران جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷ درصد کاهش داشت.

وی مجموع آمار تلفات حوادث رانندگی در نه ماه امسال را ۴۴۵ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۰ درصد تلفات حوادث رانندگی در ۹ ماه امسال عابرین پیاده بودند که ۵۳ درصد آنان در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: بیشترین گروه سنی عابرانی که در حوادث رانندگی کشته می‌شوند افراد بالای ۶۱ سال با ۴۴ درصد و کمترین سنین ۱۰ سال با ۶ درصد قرار دارند.

عباسی با بیان اینکه بیشترین تعداد فوتی در آذر ماه با ۲۲ فوتی و کمترین در تیرماه با ۵ فوتی به ثبت رسید، گفت: بالاترین آمار فوتی عابران پیاده در شهرستان‌های ساری با ۲۱ و بابل با ۲۰ فوتی و کمترین مربوط به نکا و گلوگاه هر کدام با یکفوتی ثیت شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۳۴ عابر در تصادف با پراید جان خود را از دست دادند و از این لحاظ خودروی پراید در صدر و پس از آن خودروی پژو ۲۰۶ با ۱۲ فوتی در رده دوم قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.79 seconds.