.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار : انقلاب خدمات بزرگی در روستاها انجام داده است
فرماندار ساری با بیان اینکه اکثر روستاهای شهرستان قبل از انقلاب حتی جاده دسترسی نداشت گفت: امروز خدمات مختلف در روستاها ارائه می شود.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی رضایی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهان نمایش ظرفیت های استانی در برپایی نمایشگاه شد و گفت: قبل از انقلاب اسلامی اکثر روستاهای شهرستان ساری جاده نداشت و امروز روستاها از خدمات مختلف بهره مند هستند.

وی افزود: برپایی نمایشگاه می تواند بخشی از خدمات نظام اسلامی را به مردم منعکس کند تا آنان به مسیر پیش روی نظام اسلامی دلگرم تر شوند و باید با قوت بیشتر برای خدمترسانی به مردم تلاش کرد.

عیسی قاسمی طوسی مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران نیز با اظهار اینکه دشمن مدعی است که انقلاب اسلامی چهلمین سال پیروزی را نخواهد دید گفت: باید خدمات و دستاوردهای مختلف در قالب های مختلف از جمله نمایشگاه منعکس شود.

وی افزود: امسال چله انقلاب اسلامی را در پیش داریم و باید اقدامات ویژه برای نمایش خدمات انقلاب در ایام دهه فجر و طول سال داشته باشیم.

وی اجرای فضاسازی و مناسب سازی فضای شهری را برای جشن های انقلاب مهم برشمرد و گفت: برنامه های دهه فجر با کیفیت بالایی باید اجرایی شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.