.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت دفن اموات در آرامگاه ملامجدین ساری
دادستان عمومی و انقلاب مرکز ساری با بیان اینکه فضای زیادی برای دفن اموات در آرامگاه ملامجدین وجود ندارد، گفت: مخالف دفن اموات در آرامگاه ملامجدین ساری هستیم و اموات جدید باید در بهشت رضا تدفین شوند.

به گزارش شمال نیوز،سید یونس حسینی‌عالمی با بیان اینکه ظرفیت آرامگاه ملامجدین ساری به اتمام رسیده است، اظهار کرد: فضای زیادی برای دفن اموات در آرامگاه ملامجدین ساری وجود ندارد و فقط بخش کوچکی از آن باقی مانده که برخی از اهالی نسبت به دفن اموات در آن مکان اعتراض داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ساری در گذشته بهشت رضا را برای دفن اموات شهروندان ساروی در نظر گرفته بود، افزود: مجموعه بهشت رضا بالاتر از پارک جنگلی شهید زارع قرار دارد که زیرساخت آن باید افزایش پیدا کند و شرایط دفن اموات در آن بهتر از گذشته مهیا شود.

دادستان ساری با بیان اینکه مخالف دفن اموات در آرامگاه ملامجدین هستیم، تصریح کرد: به‌علت نبود ظرفیت بهتر است آرامستان از شهر ساری خارج شود.

حسینی‌عالمی مبنی بر اینکه آیا قرار نبود بهشت رضا ساری تبدیل به پارک شود، گفت: بهشت رضا هنوز کاربری آرامستان دارد و برخی اموات نیز در آن دفن می‌شود و برای ادامه فعالیت با کاربری آرامستان هیچ مانعی وجود ندارد.

وی بیان کرد: چند ماه است که این مسئله را به شهرداری گفته‌ایم اما پیگیری‌ها باید جدی‌تر شود و اموات جدید شهروندان ساروی در بهشت رضا دفن شوند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.293 seconds.