.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسین زادگان با تاکید بر کنار گذاشتن اختلافات برای توسعه استان ؛
استاندار : اختلافات اجازه تعیین منطقه آزاد تجاری در مازندران را نداده است
شمال نیوز: استاندار مازندران با تاکید بر تقویت همدلی بین مسئولان و نمایندگان مجلس گفت: اختلافات برای ایجاد منطقه آزاد در مازندران برطرف شود.....
استاندار : اختلافات اجازه تعیین منطقه آزاد تجاری در مازندران را نداده است

شمال نیوز:  استاندار مازندران با تاکید بر تقویت همدلی بین مسئولان و نمایندگان مجلس گفت: اختلافات برای ایجاد منطقه آزاد در مازندران برطرف شود.

به گزارش شمال نیوز ، احمد حسین‌زادگان  اظهار داشت: جلسات برنامه‌ریزی و توسعه استان باید به گونه ای باشد که ادارات پیگیر بودجه مربوطه باشند و واحدها و شرکت‌هایی که دچار مشکل هستند از حالت معلقی و بلاتکلیفی خارج  و تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: دربحث بودجه و  وضعیت ادارات نیازبه جلسات بیشتری است تا دستگاه‌ها با توجه به شرایط کنونی اشرافیت کامل به بودجه و تبصره‌ها داشته باشند و  از ظرفیت نمایندگان مازندرانی، عضو کمیسیون تلفیق نیز بهره بگیرند.

حسین‌زادگان با بیان اینکه مازندران کلان شهری است که نیازمند توجه و تفاهم بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: مهم‌ترین مسائل استان تعیین منطقه آزاد و پسماند است که برخی اختلافات اجازه نمی‌دهد این مشکلات رفع شود.

استاندار مازندران ادامه داد: در شرایط کنونی امیدی در جامعه ایجادشد که باید کمک و کارهای بزرگ را ریل‌گذاری کنیم و بدانیم رفع مسائل و مشکلات شهری نیازمند تعامل بیشتر است.

حسین‌زادگان گفت: دوران خدمت تمام می‌شود تلاش کنیم  تصمیم درست بگیریم که به نفع مردم باشد همه بیکاری و فقر را در جامعه جدی بگیریم و به سمت توسعه گام مثبت برداریم.

استاندار مازندران بیان کرد: چهلمین سال انقلاب مشعل انقلاب را در استان روشن کنیم و فاصله را با مردم کم کنیم و مدیران نیز ارتباط چهره با چهره با مردم به ویژه جوانان جهت پاسخگویی داشته باشند.

وی افزود: همچنین در چهلمین سال پیروزی انقلاب جشنواره بزرگ المپیادهای فرهنگی، ورزشی ،علمی و صنعتی دراستان اجرا شود و شاهد نشاط اجتماعی در استان باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 1 بهمن 1397
احسنت. باید مدیران مازندرانی درک مدیران اصفهانی را داشته باشند . مهم این است که اعتبار یا تخصیص هر منافع استانی اول جذب داخل استان شود و بعد می توان درون استان به نحو احسن سهم بندی شهرستانی نمود . انشالله خداوند به این استاندار توان و قوت باالقوه دهد .
این دیدگاه مورد ستایش نمایندگان استانی باید باشد .
ramin 2 بهمن 1397
بله...قبول...پس چرا بندر فریدونکنار که اولین گزینه بود تا حالا نشد و یهو بندر امیرایاد اومد وسط؟؟؟ پس انقدر دروغ نگین...خود ساروی ها نمیذاشتن فریدونکنار بشه..بخاطر منافع مرکز استان!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.