.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه پیگیری مشکلات روستای سورک بخش هزار جریب نکا؛
شاعری : « هزار جریب » نیاز به « هزار کیلومتر » جاده دارد
شمال نیوز : نماینده شرق مازندران در خصوص جاده 5 روستای سورک، واودین، محسن آباد، کفکور وازرگ که از سال 86 تاکنون در نوبت آسفالت هستند و حتی در ابتدای سال 92 آگهی مناقصه اجرای کلیه عملیات زیرسازی و آسفالت این 5 روستا منتشر شد و قرارداد اولیه ....
شاعری : « هزار جریب » نیاز به « هزار کیلومتر » جاده دارد

شمال نیوز : منطقه هزار جریب سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه به دلیل گستردگی و پراکندگی روستاها در دامنه ها و دره ها و پستی و بلندی نیاز به 1000 کیلومتر جاده دارد.

به گزارش شمال نیوز، علی محمد شاعری نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در جلسه پیگیری مشکلات آب، گاز و راه روستای سورک بخش هزار جریب نکا با بیان این مطلب گفت: منطقه کوهستانی هزار جریب نیاز به ساخت 1000 کیلومتر جاده دارد اما به علت مشکلات اعتباری سالانه توانایی ساخت بیش از 60 تا 70 کیلومتر جاده را نداریم.

وی افزود: ناچاراً براساس اولویت ها و نظر کارشناسی این اعتبارات قطره چکانی بین روستاهای محروم و کم برخوردار و فاقد جاده توزیع می شود تا زمینه توسعه بخش کشاورزی، دامپروری و تولیدی فراهم شود.

شاعری در خصوص جاده 5 روستای سورک، واودین، محسن آباد، کفکور وازرگ که از سال 86 تاکنون در نوبت آسفالت هستند و حتی در ابتدای سال 92 آگهی مناقصه اجرای کلیه عملیات زیرسازی و آسفالت این 5 روستا منتشر شد و قرارداد اولیه بین راه و ترابری وقت و فرمانداری با پیمانکار منعقد شد اما به دلایل نامعلوم آسفالت این 5 روستا که در میانه منطقه هزار جریب واقع شده انجام نگرفت گفت: ما به گذشته کاری نداریم اما اکنون با جدیت پی گیر آسفالت این 5 روستا خواهیم بود تا در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب مردم این 5 روستا از برکت انقلاب برخوردار شوند.

وی در ادامه افزود: آبرسانی و گازرسانی روستای سورک تا پایان سال 98 انجام و مردم از نعمت آب و گاز بهره مند خواهند شد.

گفتنی است 5 روستای سورک، واودین، محسن آباد، کفکور وازرگ برخلاف بسیاری از روستای دورافتاده در میانه منطقه هزار جریب نکا از راه مناسب دسترسی به شهر برخوردار نیست و در روزهای بارندگی و حتی تابستان، تردد وسایل نقلیه بدون استفاده از زنجیر چرخ مقدور نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.