.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب اولین بانوی شهردار‌ در صومعه سرا
مدیرکل امور شهری استانداری گیلان روز شنبه در مراسم معارفه شهردار جدید تولمشهر گفت: شورا اسلامی نباید در مسائل اجرایی و اداری دخالت کند .
انتصاب اولین بانوی شهردار‌ در صومعه سرا

گیل خبر/ عباس قلیزاده با اشاره به اینکه مصوبات شورا در صحن قانونی است، اظهار داشت: شهردار منتخب حق دارد کارمندانش را انتخاب کند و شورا با توجه به نزدیکی تنظیم بودجه ، نظریات و برنامه های خود را ارائه دهند.

فرماندار شهرستان صومعه سرا نیز در سخنانی به نقش شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: توسعه یک شهر در سایه وحدت و همدلی بیش از پیش جلوه گری خواهد کرد .

علی فتح اللهی با اشاره به اینکه انتخاب اولین شهردار بانو در تولمشهر جای تقدیر و تشکر دارد بیان داشت: شورای اسلامی تولمشهر باید تلاش و حمایت خود از شهردار را برای ارائه خدمات بیشتر بکار گیرد.

شهردار تولمشهر نیز در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: همواره برای خدمت به شهر و شهروندان تولمشهر تلاش خواهم کرد.

زینب فرح بخش با اشاره به اینکه در چند دوره عضو شورای اسلامی تولمشهر بوده ام، افزود: ضمن رعایت چارچوب قانونی، مردمداری را به عنوان اصل کاری خود مدنظر داشته و خواهم داشت.

وی خواستار همفکری و حمایت همگان شد و گفت: امیدواریم در جایگاهی که قرار گرفته ام به خوبی ایفای نقش کرده و جایگاه بانوان ایرانی را در عرصه های اجتماعی و مدیریتی، مستحکم تر کنم.

با انتخاب زینب فرح بخش عضو چهار دوره شورای اسلامی تولمشهر به عنوان شهردار این شهر، کیومرث صادقی عضو علی البدل وارد شورا می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.19 seconds.