.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه انسداد جاده کندوان از امشب
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده کندوان از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد امروز شنبه ۲۲ دی تا روز سه شنبه ۲۵ دی ماه بسته می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه انسداد شبانه جاده کندوان از ۲۹ مهر ماه امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد، گفت: این محدودیت از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد روز‌های شنبه تا سه شنبه هر هفته به جز ایام تعطیل اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه در مدت اجرای محدودیت انسداد شبانه جاده کندوان رفت و آمد از جاده‌های هراز و سوادکوه به عنوان محور‌های جایگزین انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر رفت و آمد خودرو‌ها در همه جاده‌های مازندران به صورت عادی و روان و سطح جاده نیز خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به فصل سرما توصیه ما به رانندگان تجهیز خودرو به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ و اطمینان از سلامت فنی خودرو‌ها است.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.