.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنج انتصاب جدید در وزارت آموزش و پرورش
وزیر آموزش و پرورش طی دو روز گذشته پنج مشاور و مدیر جدید منصوب کرد که جدیدترین انتصاب او محمد خرم بود. عهده‌دار سرپرستی دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش شد.

ایسنا: وزیر آموزش و پرورش طی دو روز گذشته پنج مشاور و مدیر جدید منصوب کرد که جدیدترین انتصاب او محمد خرم بود. عهده‌دار سرپرستی دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش شد.

در حکم سید محمدبطحایی خطاب به خرم آماده است که « نظر به تعهد، سوابق مدیریتی و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش و پرورش و بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی و امور مجلس، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست دفتر امور مجلس» منصوب می‌شوید. توفیق شما را در انجام مسئولیت‌ها در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت دارد.»

 خرم در حال حاضر به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز فعالیت می‌کند.

در ادامه تغییرات ساختاری و انتصابات جدید در وزارت آموزش و پرورش، بطحائی همچنین روز گذشته در احکامی «بهروز امیدی» را به عنوان «سرپرست دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری»، «اسماعیل دلفراز» را به عنوان مشاور و «منصور اردستانی» را به‌ عنوان «سرپرست دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی» و «بیات سلطانی» را به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری» منصوب کرد.

پنج انتصاب جدید در وزارت آموزش و پرورش

به گزارش ایسنا، هفته گذشته «امیرعلی نعمت‌الهی» به عنوان قائم مقام و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی، «شاپور محمدزاده» به عنوان مشاور و دستیار ارشد و «مرتضی نظری» به عنوان مشاور در امور مطالعات اجتماعی منصوب شدند.

در روزهای اخیر و پس از ادغام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی با حوزه دفتر وزارتی، زمزمه‌هایی مبنی بر انحلال دفتر امور زنان این وزارتخانه نیز به گوش می‌رسید که نعمت‌الهی - قائم مقام وزیر آموزش و پرورش - امروز در این باره توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: اگرچه موضوع نهایی نشده است، تاکید دولت همچنین وزیر آموزش و پرورش همواره بر استفاده از نقش موثر و متمایز بانوان در وزارت آموزش و پرورش است و در همین راستا به همکاران فرهنگی و جامعه بانوان کشوراطمینان می‌دهیم که در این زمینه تدبیر ویژه‌ای خواهیم داشت و حتما به نقش ویژه بانوان و دانش آموزان دختر در وزارت آموزش و پرورش بیش از گذشته توجه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ساختار جدید آموزش و پرورش گفت: ساختار نهایی نشده است و در حال بررسی و کارشناسی دقیق است تا بتواند به اهداف که چابک‌سازی، افزایش بهره وری و جلوگیری از همپوشانی است، دست پیدا کند. در سازمان اموراداری و استخدامی کشور، رئیس این سازمان که معاون رئیس جمهور است و خودش نیز معلم بوده است با توجه ویژه ای موضوع تجدید ساختار را بررسی می‌کند و همکاران ما در وزارت آموزش و پرورش در حوزه‌های تخصصی مرتبط تاکیدشان بر این است تا ساختار سازمانی به‌نحوی نهایی شود که بتوانیم وظایف و تکالیف را بهتر از گذشته انجام دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.