.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خروج سامانه بارشی از آسمان مازندران/بارش شدید برف در محور کیاسر
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: سامانه بارشی که از نیمه‌شب گذشته وارد مازندران شده به‌تدریج از اواخر امروز از آسمان مازندران خارج می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،سیدمحمدرضا رضوی اظهار کرد: از نیمه‌شب گذشته با نفوذ سامانه بارشی شاهد بارندگی و وزش باد در آسمان مازندران بودیم.

وی افزود: بیشترین بارش طی این مدت از بورخانی لفور سوادکوه ۵۰، گلوگاه ۲۳، نوشهر ۱۸ و بابلسر ۱۷ میلی‌متر و بیشترین برف در ایستگاه‌های هواشناسی از کیاسر به میزان ۱۰ سانتی‌متر به ثبت رسیده است و در حال حاضر نیز شاهد بارش شدید برف در محور کیاسر هستیم.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه انتظار داریم بعدازظهر امروز از ناپایداری و بارش‌ها کاسته شود، اضافه کرد: فردا تا روز یک‌شنبه جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم است و عمدتاً صاف تا نیمه‌ابری و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی خواهد بود.

رضوی تصریح کرد: براساس نقشه‌های امروز هواشناسی از روز دوشنبه شاهد بارش‌هایی در آسمان مازندران خواهیم بود که درباره جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی یادآور شد: بیشینه دمای هوای روز گذشته مربوط به پل‌سفید با ۲۰ درجه و صبح امروز کمینه دمای هوا مربوط به بلده با ۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران ادامه داد: امروز با توجه به نفوذ سامانه بارشی شاهد کاهش دمای هوا نسبت به روزهای قبل هستیم و از فردا تا روز یک‌شنبه مجددا حداکثر دمای روزانه افزایش نسبی پیدا می‌کند.

رضوی درباره وضعیت دریای مازندران گفت: از بامداد پنج‌شنبه تا عصر جمعه دریا به‌صورت مواج و طوفانی خواهد بود که توصیه به فعالان دریایی این است از فعالیت در دریا خودداری کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.