.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده‌های مازندران سفید پوش شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: همه جاده‌های کوهستانی مازندران به علت بارش برف سفید پوش شده است.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: ارتفاعات جاده چالوس محدوده پل زنگوله تا دهانه شمالی تونل، منطقه گدوک در سوادکوه، لاسم تا امام زاده هاشم هراز و اسکارد ساری به سمنان بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سطح همه جاده‌های کوهستانی اکنون لغزنده است، افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران اکنون عادی و روان است.

سرهنگ قدمی به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد با توجه به وضعیت جوی برای رفت و آمد در جاده‌های کوهستانی خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی به ویزه زنجیر چرخ مجهز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: فاصله مناسب را با ماشین جلویی حفظ کرده و از سالم بودن برف پاک کن‌ها مطمئن باشید و بسته به شدت باران، سرعت برف پاک کن را تنظیم کنید.

وی با بیان اینکه هنگام بارندگی، حداکثر سرعت مجاز تعیین شده برای معابر مختلف کاهش می‌یابد و شما باید با سرعت کمتری رانندگی کنید، افزود: این احتیاط در سرعت، برای وقتی که تازه باران شروع شده هم صادق است.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۲۴۴۲۰ و ۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.272 seconds.