.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیازآذری :انتقال آب دریای خزر خرج تراشی غیرکارشناسی است
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با انتقاد به طرح انتقال آب دریای خزر گفت: دولت به جای خرج تراشی غیرکارشناسی به مطالبات مردم استان های شمالی توجه کند.

به گزارش شمال نیوز،حسین نیازآذری اظهار داشت: با انتقال آب دریای خزربه سمنان مخالف هستم و این تصمیم دولت را غیر کارشناسی و ناعادلانه می دانم.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره اینکه علیرغم اینکه طرح های تامین آب استان کشاورزی مازندران به دلیل کمبود اعتبارات راکد مانده است افزود: دولت می خواهد هزینه هنگفتی برای طرحی جدید و غیر الویت دار بتراشد و ما نمایندگان شمال در زمان تصویب قانون بودجه جلوی آن می ایستیم.

نیازآذری با انتقاداز سیاست دوگانه سازمان محیط زیست در صدور مجوزها تصریح کرد: سازمان محیط زیست برای صدور مجوز احداث یک واحد صنعتی و تولیدی کوچک محلی سخت گیرانه عمل می کند اما علیرغم مخالفت های جدی و گسترده متخصصان، شبکه های اجتماعی، دانشگاهیان، رسانه های گروهی و تشکل های مدنی سراسر کشور شجاعت مخالفت با تصمیم رئیس جمهور را ندارد.‌

دبیراول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اصرار دولت به انتقال آب دریای خزر را تحریک اجتماعی اهالی شمال و نادیده گرفتن نظر مردم شریف منطقه دانست و افزود: دولت به جای خرج تراشی غیرکارشناسی به مطالبات مردم استان های شمالی در تامین آب شرب و کشاورزی جدیت بیشتری داشته باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.