.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری از سیستم فرود اتوماتیک هواپیما در فرودگاه ساری
سیستم فرود اتوماتیک هواپیما برای مشخص کردن موقعیت عرضی باند دهه فجر امسال در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری بهره برداری می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: این فرستنده در فاصله ۳۰۰ متری انتهای باند نصب می‌شود و از فاصله حدود ۳۳ کیلومتری هواپیمای در حال نشستن را برای تشخیص درست‌تر عرض باند راهنمایی کند.

وی افزود: دستگاه گیرنده موجود در کابین به خلبان اعلام می‌کند که نسبت به خط مرکزی باند در چه وضعیت افقی قرار دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه آنتن فرستنده گلایـد پـَث نیز دهه فجر امسال در فرودگاه دشت ناز ساری بهره برداری می‌شود، افزود: این آنتن برای راهنمایی عمودی و پائین یا بالا بودن موقعیت هواپیما نسبت به شیب باند کاربرد دارد.

وطن خواه با اشاره به اینکه عملیات تسطیح، خاک ریزی، زیرسازی و آماده سازی سایت‌های مربوط با یک میلیارد تومانهزینه آغاز شد افزود: سامانه فرود دقیق هواپیما نیز اوائل سال آینده در فرودگاه دشت ناز ساری، نصب و بهره برداری خواهد شد.

وی گفت: پیش مناقصه برای ساخت حصار‌های پیرامونی فرودگاه ساری امروز در تهران برگزار و اراضی خریداری شده برای توسعه این فرودگاه تا ۵ ماه آینده محصور خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، ارزش طرح‌های در دست اجرای فرودگاه بین المللی ساری را بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعلام و ابراز امیدواری کرد تا ۶ ماه آینده اقدامات خوبی در راستای توسعه فرودگاه و ارتقای سطح ایمنی و استاندارد سازی فرودگاه ساری به لحاظ ایمنی پروازی وخدمات فرودگاهی انجام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.