.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک روان در محور هراز/نجات جان جوان دماوندی گرفتار در برف
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اشاره به اینکه هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز دارای ترافیک روان است، گفت: پس انجام عملیات ۱۲ ساعته جوان دماوندی گرفتار در برف محور فرعی بخش لاریجان از خطر یخ‌زدگی و مرگ جان سالم به در برد.

به گزارش شمال نیوز،یوسف جغتا اظهار کرد: جوان دماوندی که روز گذشته با استفاده از محور فرعی روستای لاسم به‌وسیله خودروی سواری شخصی قصد تغییر مسیر از محور هراز به سمت محور فیروزکوه را داشت در بوران، کولاک و برف گرفتار شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام گزارش گرفتار شدن این فرد در کولاک و سرمای شدید هوا از ساعت ۱۸ شب گذشته به محل حادثه اعزام شدیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره حضور فعال راهداران و عوامل راهداری در این عملیات سخت و طاقت‌فرسا در سرمای شدید هوا بیان کرد: یک دستگاه نمک‌پاش، یک دستگاه خودروی سواری لودر، یک دستگاه گریدر و دو دستگاه خودروی شاسی راهداری در این عملیات توانستند جان جوان حدود ۲۵ ساله اهل دماوند را از خطر یخ‌زدگی و مرگ نجات دهند.

این مسؤول با اشاره به اینکه خودروی سواری گرفتار در برف تنها یک سرنشین داشت، ادامه داد: راهداران و مأموران راهداری علاوه بر فصول سرد سال، در دیگر ایام به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.

جغتا تصریح کرد: با توجه به سرمای بیش از اندازه هوا در منطقه کوهستانی و صعب‌العبور لاریجان، هم‌اکنون آسمان این بخش ابری بوده و سطح محور هراز خشک و سیاه است.

وی ترافیک محور هراز را در دو مسیر آمل به تهران و برعکس روان دانست و گفت: رانندگانی که قصد تردد از این مسیر مواصلاتی را دارند حتما احتیاط کرده و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه قرار دهند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.579 seconds.