.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت مهمان نوازی اصفهانی ها در دیداری که نیمه تمام ماند ؛
حمله هواداران تیم اصفهانی با چماق و چاقو به تیم مازنی / سه بازیکن شهروند ساری در بیمارستان / ضرورت دفاع دستگاه ورزش از حیثیت ورزش مازندران
شمال نیوز : این اتفاق در حالی رخ داده است که تا این لحظه مسئولان ورزش مازندران واکنشی به این اهانت و ضرب و شتیم یک تیم مازنی نشان ندادند .....
حمله هواداران تیم  اصفهانی با چماق و چاقو به تیم مازنی / سه بازیکن شهروند ساری در بیمارستان / ضرورت دفاع دستگاه ورزش از حیثیت ورزش مازندران

 شمال نیوز: دیدار فوتسال تیم‌های گیتی پسند و شهروند ساری در حالی نیمه تمام باقی ماند که اصفهانی با ایجاد درگیری شدیدی و با حضور هواداران خود ، بازیکنان شهروند ساری را مورد ضرب و شتم شدید قراردادند تا جایی که کار سه بازیکن شهروند به بیمارستان کشید .

به گزارش شمال نیوز ، این اتفاق در حالی رخ داده است که تا این لحظه مسئولان ورزش مازندران واکنشی به این اهانت و ضرب و شتیم یک تیم مازنی نشان ندادند .

به نظر می رسد دستگاه ورزش مازندران باید در عالی ترین سطح ، پیگیر این اتفاق ناگوار باشد و اجازه تکرار مواردی اینچنینی را در دفاع از تیم های مازنی به هیچ تیم و استانی ندهد .

بستری 3 بازیکن شهروند ساری به‌علت ضرب و جرح در بیمارستان اصفهان

سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری اعلام کرد ۳ بازیکن این تیم به‌دلیل رفتار ناشایست تماشگرنماها در اصفهان بستری شدند.
۳ بازیکن شهروند ساری به‌علت ضرب و جرح در بیمارستان اصفهان بستری شدند

سعید خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  فارس ، درباره برخورد تعدادی تماشاگرنما در ورزشگاه پیروزی اصفهان اظهار کرد: تیم شهروند ساری ۲ بر صفر از گیتی‌پسند جلو افتاد و بازی قشنگی در حال برگزاری بود.

وی با اعلام اینکه پس از پایان سوت نیمه اول تماشاگرنماهای اصفهانی طاقت این شکست را نداشتند، تصریح کرد: تعدادی از تماشاگرها و بازیکنان‌ آنها با چوب و چماق به بازیکنان ما حمله کردند.

سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری خاطرنشان کرد: سه بازیکن ما در پی این حمله مصدوم شدند و در بیمارستان بستری هستند.

خیراندیش با اعلام اینکه رضا امانی، امیرحسین رسولی و امیرحسین اسماعیلی در بیمارستان بستری هستند، بیان کرد: این سه نفر از ناحیه صورت بینی و گونه دچار شکستگی شدند.

وی خاطرنشان کرد: به بازیکنان ما با چوب حمله شده است و تا پلیس به بازیکنان ما برسد، کار از کار گذشته بود.

سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری در پاسخ به این سؤال که آیا بازی به‌صورت کلی لغو شده است، گفت: بازیکن برای ادامه بازی نداشتیم، از طرفی جو ورزشگاه هم برای ادامه بازی مناسب نبود.

وی درباره وضعیت مصدومان تصریح کرد: در حال حاضر این ورزشکاران در بیمارستان کاشانی اصفهان بستری هستند.

سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری در ارتباط با وضعیت دیگر بازیکنان این حادثه بیان کرد: مصدومیت بقیه بازیکنان کمتر است، به همه بازیکنان ما آسیب رسیده و در اتوبوس منتظر وضعیت جسمی این سه بازیکن برای برگشت به ساری هستیم.

به گزارش خبرنگار فارس در اصفهان، محمد اسماعیل‌پور سرمربی تیم شهروند ساری در جمع خبرنگاران اصفهان نیز از حمله یکی از لیدرهای گیتی‌پسند صحبت به میان آورد.

وی اظهار کرد: همان‌طور که ملاحظه کردید بازی روال عادی خود را طی می‌کرد که در نیمه اول هم با دو گل پیش افتادیم که پس از پایان به صدا درآمدن سوت نیمه اول درحالی که به سمت رختکن می‌رفتیم، اتفاقات عجیبی رخ داد.

سرمربی شهروند ساری افزود: یک نفر از کادر فنی تیم حریف به  سمت بازیکنان ما آمد و یک نفر دیگر هم درب ورودی را بست تا بازیکنان ما در زمین بازی محبوس شوند، از سمت دیگر بازیکنان گیتی‌پسند با بازیکنان تیم ما درگیر شدند و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی تصریح کرد: با اینکه خیلی علاقه‌مندیم که بازی را دنبال کنیم، اما به علت مجروح شدن بازیکنان، نفرات کافی برای ورود به زمین نداریم.

اسماعیل‌پور بیان کرد: با تمام احترامی که برای تیم گیتی‌پسند قائل هستم، اما به نظر می‌رسد آنها ظرفیت یک نیمه باخت را هم نداشتند و شاید فکر می‌کردند که به راحتی تیم شهروند را به دلیل بازیکنان جوانش شکست خواهند داد.

سرمربی شهروند ساری درباره وضعیت بازیکنان این تیم نیز گفت: سه نفر از بازیکنان به دلیل جراحات به بیمارستان اعزام شدند و دو نفر آن‌ها در رختکن هستند، به سر من هم یک مشت اصابت کرد ولی نیازی ندیدم به بیمارستان بروم.

وی ضمن ناراحتی از اتفاقات ایجاد شده بیان کرد: واقعاً شخصیت فوتسال امروز زیر سؤال رفت و مشخص بود که یکی از لیدرهای گیتی‌پسند از ابتدای بازی شروع به فحاشی کرد و با چاقو و چماق به سمت ما حمله‌ور شدند، نمی‌دانم چاقو از کجا آورند و به بازیکنان حمله کردند.

اسماعیل‌پور درباره تعداد نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه گفت: من تنها یک افسر پلیس و دو سرباز در بازی دیدم، اما اکنون تعدادشان به ۵۰ نفر رسیده است و کاش از ابتدای بازی و بین دونیمه با توجه به حساسیت بازی بازیکنان را همراهی می‌کردند.

سرمربی شهروند با بیان اینکه قصد ورود به رختکن را داشته‌اند، اظهار داشت: در پشت در خروجی گیر افتادیم و مورد حمله واقع شدیم.

وی درباره علل وقوع چنین اتفاقاتی در فوتسال گفت: من فکر می‌کنم کنترلی که باید روی برگزاری بازی‌ها وجود داشته باشد، نیست و باید فراخور شرایط تیم‌ها و تعداد هواداران آن برنامه‌ریزی برای امنیت بازی‌ها صورت بگیرد، از ابتدای بازی شروع به فحاشی کرد و با چاقو و چماق به سمت ما حمله‌ور شدند، نمی‌دانم چاقو از کجا آورند و به بازیکنان حمله کردند.

 

واکنش سرمربی شهروند ساری به اتفاقات رخ داده در اصفهان؛

حمله بازیکنان گیتی پسند به ما جو سالن را بر هم زد/ با چماق و چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفتیم


 سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت:حمله بازیکنان گیتی پسند به ما جو سالن را بر هم زد و در ادامه با هجوم تماشاگران به زمین آن‌ها با چماق و
حمله بازیکنان گیتی پسند به ما جو سالن را بر هم زد/ با چماق و چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفتیم

محمدعلی اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حواشی و حوادث اتفاق افتاده در بازی امروز تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل شهروندساری در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: بعد از اتمام نیمه اول که داور بازی سوت پایان این نیمه را زد یکی از اعضای کادر فنی تیم گیتی‌پسند به قصد اعتراض به سمت بازیکنان ما آمد.

وی در ادامه گفت: بازیکنان گیتی‌پسند وقتی عکس‌العمل اعتراض یکی از اعضای کادر فنی خود را دیدند همگی آنها به سمت بازیکنان ما حمله‌ور شده و این موضوع باعث شد جو سالن پیروزی اصفهان متشنج شود.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: بعد از درگیری بازیکنان تیم گیتی‌پسند و این شلوغی‌ها درب خروجی سالن به رختکن هم از سوی مسئولان سالن پیروزی بسته شد و این بار تماشاگران این بازی هم به جمع این شلوغی‌ها اضافه و همگی آنها با چوب و چاقو ما را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و در حال حاضر سه بازیکن ما در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

اسماعیل‌پور افزود: همانطور که همه می‌دانند امسال قرار مرحله پلی‌آف در لیگ برتر فوتسال برای اولین بار انجام شود و این موضوع حساسیت بازی‌ها را در این چند هفته اخیر زیاد کرده است. در درگیری امروز نمی‌دانم چرا نیروهای امنیتی به خصوص نیروهای انتظامی حضوری کمرنگ داشتند. در بازی به این حساسی و مهمی تنها دو سرباز و یک درجه‌دار در سالن پنج هزار نفری حضور داشت.

وی افزود: بعد از این درگیری‌ها و اتفاقات ما می‌خواستیم مجدد با توجه به اینکه چند بازیکن اصلی خود را از دست داده بودیم به زمین مسابقه برگردیم که این بار بازی توسط ناظر فدراسیون فوتبال از حضور ما جلوگیری به عمل آمد و بازی ناتمام ماند.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در پایان گفت:‌ واقعاً این اتفاقات آدم را ناراحت و ناامید از ورزش می‌کند وقتی در زمین ورزش ما امنیت جانی نداریم آخر چه ارزشی دارد که ما در مسابقه حضور پیدا کنیم. من نمی‌دانم تا چه زمانی باید کمیته فوتسال به خصوص کمیته انضباطی با اینگونه رفتارها غیر ورزشی مماشات کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کیاسر 17 دي 1397
خاک بر اصفهانیها
جویباری 17 دي 1397
من نمیدونم شما چرا کاسه داغتر از آش میشید و میگید تماشاگرنماهای اصفهانی!!
اونها همون تماشاگرهای با فرهنگ اصفهانی هستن، فرهنگشون همینقده فقط

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.