.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با کوچ حسین‌پور از شرکت سیمان ؛
مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران معرفی شد
شمال نیوز: مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با حضور مسئولین برگزار شد.....

http://www.shomalnews.com/photo/154682702720256750.jpg


شمال نیوز: مدیر عامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران معارفه شد.

به گزارش شمال نیوز، جلسه تودیع مهندس آهی و معارفه علی حسین‌پور، مدیر عامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران صبح امروز (یکشنبه) با حضور دکتر میربابایی مدیر عامل، دکتر قربانی معاونت مالی اقتصادی، هلدینگ شرکت آینده پویا و اعضای هیئت مدیره شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد.


حسین‌پور دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت بازگانی و بعنوان اولین مدیر بومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و پیش از این مدیرعامل شرکت سیمان نکا بوده است و در مدت مسئولیت خود شاهد رشد و بالندگی در آن شرکت داشته است .

 
شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگترین تولید کننده کاغذ در ایران با ظرفیت مجموعاً ۱۷۵ هزار تن شامل ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه و چاپ و تحریر و ۸۵ هزار تن کاغذ فلوتینگ است. میزان سرمایه گذاری در این شرکت ۶۰۰ میلیون دلار برآورد می شود که شامل سرمایه گذاری ریالی و ارزی و هزینه های فاینانس است. این شرکت در سال 1376 و به صورت سهامی عام افتتاح و راه اندازی شده است. امید است با حضور مدیر پر تلاش و بومی این شرکت، حمایت همه جانبه مدیران بویژه نماینده عالی دولت در استان و نمایندگان مردم مازندران در مجلس، شاهد رفع مشکلات و رشد شکوفایی مجدد این مجتمع باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

میاندورود 17 دي 1397
دورود برمردم فرهیخته میاندورود که صادر کننده مدیران درسطح استان می باشند .دورود و تبریک برفرزند نمونه میاندورود مخصوصاً کیـــاپی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.