.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی کولاک در جاده‌های کوهستانی مازندران
محورهای کندوان، هراز و سوادکوه فردا شاهد کولاک برف خواهند بود.

به گزارش شمال نیوز،سید محمد رضا رضوی مدیر کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه از اواخر امروز و اوائل روز دوشنبه۱۷ دی ماه بارش پراکنده برف جاده های کوهستانی مازندران را سفیدپوش خواهد کرد ، افزود: وزش باد شدید در ارتفاعات و مناطق کوهستانی سبب بلند شدن برف از زمین و وقوع کولاک خواهد شد.

وی افزود: احتمال وقوع این پدیده در گردنه‌های برفگیر محور کندوان، هراز وسوادکوه بیشتر از سایر جاده های کوهستانی استان است.
مازندران از طریق ۵ محور کوهستانی به استان‌های تهران، البرز و سمنان متصل می‌شود.

محور کندوان این استان را به البرز، جاده‌های هراز و سوادکوه به تهران و جاده های ساری -کیاسر و گلوگاه -دامغان نیز مازندران را به استان سمنان متصل می‌کنند.

مدیر کل هواشناسی مازندران در خصوص تاثیر این پدیده در مناطق ساحلی و جلگه ای استان گفت: سرما و بارندگی در مناطق جلگه‌ای و دشت استان معمولی و طبیعی است و کشاورزان و باغداران نگران نباشند.

پیش از این در فضای مجازی از قول یکی از کارشناسان هواشناسی کشور وقوع پدیده یخبندان ده روزه در شمال کشور پیش بینی شده بود که هواشناسی اعلام کرد با توجه به نقشه‌های پیش یابی این پدیده‌ روز‌های آینده در استان اتفاق نخواهد افتاد و ساکنان مناطق جلگه‌ای و دشت مازندران تنها کاهش معمولی دما را شاهد خواهند بود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی دمای هوای مرکز استان امروز و فردا در مقایسه با روز شنبه حدود ۴ درجه کاهش خواهد یافت و به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

در حال حاضر سیاه بیشه در غرب مازندران با ۴ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و نوشهر با ۱۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه مازندران هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.