.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران: سند ۲۰۲۰ با محوریت گردشگری در مازندران تهیه شود
استاندار مازندران خواستار تهیه سند چشم اندار ۲۰۲۰ با محوریت گردشگری در استان شد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان عصر شنبه در نشست با مدیران ستادی استانداری مازندران، تهیه سند چشم انداز توسعه ۲۰۲۰ با محوریت گردشگری را در استان لازم برشمرد و گفت: گردشگری و توسعه بومگردی را یک مزیت توسعه در استان است.

وی با اشاره به اجرای بومگردی در ۱۱۰ روستای استان، خواهان اجرای این طرح در دیگر مناطق استان نیز شد و افزود: ظرفیت ها و محصولات روستایی با به صورت هنرمندانه اطلاع رسانه شود.

استاندار مازندران، سیل و بحران های طبیعی نظیر برف را از جمله بحران های طبیعی فراروی استان برشمرد و گفت: یک بانک اطلاعاتی از ظرفیت ها و لجستیک استان برای آمادگی کامل برابر حوادث تهیه شود.

حسین زادگان، همچنین با اشاره به برنامه های ۱۰۰ روزه عنوان کرد: دستگاه ها و نهادها با کار جهادی نسبت به اجرایی شدن برنامه های ۱۰۰ روزه اقدام کنند.

وی برگزاری نمایشگاه های توانمندی های استان را امری ضروری برشمرد و گفت: مشاغل خانگی روستایی نیز در این نمایشگاه مورد توجه اساسی قرار گیرد زیرا بازار به اندازه کافی برای این مشاغل فراهم نیست.

استاندار مازندران، با اشاره به درپیش بودن برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: برنامه های فجر انقلاب باید اجتماع محور و مردم محور باشد و در همه مناطق شهری و روستایی اجرا شود.

وی تشکیل کمیته فوری برای رسیدگی و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان را لازم دانست و خواهان تشکیل آن شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.