.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسامی کاروان‌های غیرمجاز رسانه‌ای می‌شود
هشدار مدیرکل حج و زیارت مازندران به کاروان‌های غیرمجاز
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: دور جدید اعزام عتبات عالیات از اول تا 30 بهمن با ظرفیت 3 هزار نفر در استان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش شمال نیوز،سیدحبیب‌الله ساداتی اظهار کرد: دور جدید اعزام عتبات عالیات از اول تا 30 بهمن با ظرفیت 3هزار نفر در مازندران برنامه‌ریزی شده است.


وی افزود: افراد برای اعزام باید به 220 دفتر زیارتی و یا به سامانه attabatorg.haj.ir مراجعه کنند و امکان ثبت‌نام از منزل نیز وجود دارد.


مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه همچنان با مشکلات آزادبرها و دفاتر غیرمجاز زیارتی مواجه هستیم، تصریح کرد: زائران هشیار باشند یکی از نشانه‌های دفاتر غیرمجاز زیارتی دریافت وجه به‌صورت نقدی است که زائران به این موضوع باید توجه کنند.


این مسؤول با اعلام اینکه اسامی دفاتر غیرمجاز از طریق رسانه‌ای اطلاع‌رسانی خواهد شد تا مردم فریب این دفاتر را نخورند، خاطرنشان کرد: زائران باید توجه کنند که به کاروان‌های غیرمجاز اعتماد نکنند، چرا که زیرپوشش هیچ نوع بیمه‌ای نیستند.


ساداتی در پایان گفت: گزارش‌های بسیاری از مشکلات زائران در ارتباط با کاروان‌های غیرمجاز داشتیم حتی به‌دلیل فوت شدن یکی از زائران که با کاروان غیرمجاز سفر کرده بود این سفر برایش 34 میلیون تومان آب خورد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.