.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۱۰/۱۵
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز شنبه، ۳ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان شد.

به گزارش شمال نیوز،امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به آخرین روز هفته گذشته اندکی کاهش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۱۶۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۶۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۳۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۸۵ دلار معامله می‌شود.

** قیمت‌های درج شده برای انواع سکه و طلا از اتحادیه طلا و جواهر گرفته شده است.

گفتنی است، صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۵ تومان کاهش نسبت به نرخ‌های پایانی پنجشنبه، ۱۰ هزار و ۵۹۵ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی با افزایش قیمت ۴۷۷۷ تومان، درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و پوند انگلیس نیز ۵۳۴۳ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.