.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش آذری‌جهرمی به خبر فیلترینگ اینستاگرام
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به انتشار خبر احتمال فیلترینگ اینستاگرام گفت: در این زمینه نباید دو قطبی فیلترینگ یا مخالفت با فیلترینگ درست کنند و باید جمع بندی عقلایی شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی، ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، در پاسخ به سئوالی درباره اظهارات سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه (فیلترینگ) مبنی بر اینکه حکم قضایی فیلتر اینستاگرام صادر شده است، گفت: من متن صبحت‌های معاون دادستان را نخواندم و صبح امروز در دولت از تیتر اخبار متوجه این موضوع شدم.

وزیر ارتباطات افزود: فرض بر این که حرف‌های معاون دادستان درست است و وی اختیار قانونی برای فیلترینگ اینستاگرام دارد، این سوال پیش می‌آید که بعد از این قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ این را برای مردم روشن کنند و دو قطبی فیلترینگ یا مخالفت با فیلترینگ درست نکنند.

وی ادامه داد: برای مردم بگویند از فردای فیلترینگ اینستاگرام در کشور در زندگی مردم، حاکمیت و کاهش جرایم چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ در این زمینه باید جمع بندی عقلایی شود.

سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور امروز خبر از صدور حکم قضایی برای فیلتر اینستاگرام داده است.

    حکم قضایی برای فیلترینگ اینستاگرام

جواد جاویدنیا گفته که اینستاگرام یک بار فیلتر شد و دولت گذشته وعده داد که با کمک فیلترینگ هوشمند می‌تواند این فضا را کنترل کند اما متاسفانه در این زمینه هم هزینه‌های بالایی صورت گرفت ولی به نتیجه‌ای نرسیدیم. هم اکنون دستور قضایی برای فیلتر این سرویس داریم و نظر اکثریت شورای عالی فضای مجازی نیز مبنی بر فیلتر شدن این سرویس است.

به گفته وی، طبق مصوبات شورای عالی فضای مجازی ترافیک اینستاگرام از یک سطح بالاتر نباید می رفت که متاسفانه رفت و از طرفی براساس مصوبات این شورا باید دولت برای فعالیت این شبکه در کشور مجوز صادر می‌کرد که این کار هم انجام نشده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.323 seconds.