.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محرومیت خلعتبری از بازی مقابل پرسپولیس
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره مسابقات فوتبال و فوتسال صادر کرد.

به گزارش شمال نیوز، کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

 

* یوسف بخشی‌زاده، مربی ماشین‌سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر به تصمیم داور در دیدار پدیده - ماشین‌سازی تبریز که منجر به اخراج وی شد و بیان کلمات نامناسب به داور به توبیخ کتبی و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

* محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن تیم ماشین‌سازی تبریز به دلیل رفتار غیرورزشی که سبب تحریک تماشاگران و بازیکنان تیم حریف شد به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* علیرضا مرادی، مربی تیم ماشین‌سازی تبریز به دلیل رفتار غیرورزشی با مربی و سرپرست تیم پدیده و با قصد مضروب کردن مدیر تیم پدیده به ۳ جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (محرومیت در این رأی قابل تجدیدنظر است).

* تیم پدیده مشهد به دلیل اهانت به هواداران‌شان به داوری باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم پدیده مشهد نیز به دلیل رفتار غیرورزشی با بازیکن تیم ماشین‌سازی و درگیری با وی به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* در جریان برگزاری دیدار پارس جنوبی جم و تراکتورسازی، از سوی تماشاگران تیم پارس جنوبی تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین بازی که سبب وقفه در مسابقه شد رخ داد که این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

* دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپا تهران در مرحله یک چهارم حذفی برگزار شد و از سوی جاسم کرار بازیکن تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور و تکرار آن بعد از مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

* تیم صنعت نفت آبادان نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* تیم سپیدرود رشت به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داوران در دیدار برابر استقلال تهران باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم‌های مس سونگون و مقاومت البرز برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم مس سونگوننسب به تیم مقابل و تماشاگران اهانت رخ داد و تیم مس سونگون به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* فرهاد فخیم، بازیکن تیم مس سونگون به دلیل اهانت به تیم مقاومت البرز به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* تیم مس سونگون به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* شیخ السلامی، سرپرست تیم مس سونگون و همچنین سرپرست تیم مقاومت البرز به دلیل بی‌احترامی به یکدیگر هرکدام منفردا به توبیخ کتبی محکوم شدند.

کلیه آرای فوق قطعی است.

منبع: فدراسیون فوتبال


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.