.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان صنعت مازندران: نکاچوب تعطیل نمی شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: نکا چوب با قریب به ۷۰۰ نفر پرسنل هم اکنون مشغول به فعالیت بوده و گمانه زنی ها برای تعطیلی آن کذب است.

به گزارش شمال نیوز، محمد محمدپور با اشاره به عدم بدهی این شرکت بابت حقوق پرسنل و به روز بودن پرداخت ها و هزینه های جاری از قبیل آب و برق و گاز گفت: در چند ماه اخیر حتی بهسازی هایی نیز در خط تولید شرکت نکا چوب صورت گرفته و بعضی از ماشین آلات جدید به چرخه فعالیت آن اضافه شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: همچنین مذاکراتی با سرمایه گذارانی از کشور ترکیه برای ورود به حوزه سرمایه گذاری این شرکت صورت پذیرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: متاسفانه با اجرای زود هنگام طرح ممنوعیت بهره برداری از جنگل که بر اساس قانون برنامه ششم می بایست از سال چهارم این موضوع شروع می شد و بر خلاف قانون برنامه با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی در سال اول صورت گرفته در برهه فعلی شاهد بوجود آمدن پاره ای از مشکلات برای این کارخانه در بحث تامین مواد اولیه شده ایم.

محمدپور یادآور شد: اجرای زود هنگام طرح ممنوعیت بهره برداری از جنگل نه تنها سبب شده کارخانه ها فرصتی برای وفق دادن خود با شرایط جدید نداشته باشند بلکه حتی ادارات منابع طبیعی هم فرصت پیدا نکردند خودشان را جایگزین بهره برداران کنند و حفاظت لازم در نقاط مورد بهره برداری را به طور کامل پیاده سازی کنند.

وی گفت: با این وضعی که پیش آمده نه تنها کارخانه ها تحت فشار قرار گرفتند بلکه خود جنگل هم در معرض تهدید بیشتر قرار گرفته اما علیرغم تمام مشکلات موجود شرکت نکا چوب مشغول فعالیت بوده و گمانه زنی ها مبنی بر تعطیلی این شرکت در آینده نزدیک را تکذیب می کنم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.