.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام مدیر کل بنیاد مازندران ؛
جشنواره تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر کشور در مازندران کلید خورد
شمال نیوز : مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: با توجه به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،بخش ویژه ای در این جشنواره برای پرده خوانی انقلاب اختصاص یافته است.....
جشنواره تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر کشور در مازندران کلید خورد شمال نیوز: مدیر کل بنیاد مازندران گفت: استان مازندران میزبان جشنواره تئاتر ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر کشور در دو بخش صحنه ای و خیابانی است  

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایثار واحد مازندران ،هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران روز یکشنبه نهم دی ماه طی گفتگویی از آغاز جشنواره تئاتر ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر کشور در این استان خبر داد.

مظلومی اظهار داشت: جشنواره تئاتر هنرمندان عزیز شاهد و ایثارگر سراسر کشور از امروز در دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای تنکابن و رامسر آغاز گردید. وی افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه دوازدهم دی ماه با انتخاب آثار برگزیده در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی رامسر برگزار می گردد.

مدیر کل بنیاد مازندران در خصوص شیوه برگزاری این جشنواره گفت: هنرمندان شاهد و ایثارگر کشور در دو بخش (( 9 گروه صحنه ای و 12 گروه خیابانی )) آثار خود را طی 3 روز به نمایش می گذارند.

مظلومی افزود: در تئاتر صحنه ای و خیابانی استانهای مازندران،ایلام،کرمان، البرز،لرستان،خوزستان،کرمانشاه،فارس، اردبیل،مرکزی،آذربایجان شرقی ، بوشهر کهلیلویه و بویر احمد شرکت دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: با توجه به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،بخش ویژه ای در این جشنواره برای پرده خوانی انقلاب اختصاص یافته است.

گفتنی است مدیر کل بنیاد مازندران در پیامی ،حضور گرم و صمیمی هنرمندان عزیز شاهد و ایثارگر سراسر کشور (( شرکت کننده در این جشنواره)) را به دیار سرداران و 10 هزار و 400 شهید والامقام مازندران گرامی داشته ، از خداوند متعال برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت ،سلامتی و سرافرازی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.