.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در واکنش به عدم حضور مدیران در جلسه ساماندهی گلزار شهدا ؛
از انتقاد شدید معاون استاندار مازندران به بی توجهی مدیران تا ارسال عکس شهدا برای مدیران کل غایب در جلسه ساماندهی گلزار شهدا
شمال نیوز: تمثال مبارك يكي از شهدا را برای مدیران كل غايب ارسال کنید تا با نصب تمثال یادآوری شود امنیت امروز مرهون خون شهدا است.....
از انتقاد شدید معاون استاندار مازندران به بی توجهی مدیران تا ارسال عکس شهدا برای مدیران کل غایب در جلسه ساماندهی گلزار شهدا

شمال نیوز: سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از عدم حضور مدیران در جلسه ساماندهی گلزار شهدا انتقاد کرد و گفت: در روز حماسه 9 دی بی توجهی مدیران به شهدایی که امنیت امروز کشور مرهون جانثاری ایشان هست توجیهی ندارد.

به گزارش شمال نیوز، مهندس رازجویان صبح امروز در جلسه ساماندهی گلزار شهدا در سالن شماره یک استانداری مازندران با انتقاد از عدم حضور مدیران در این جلسه ، اظهار داشت: امنیتی که امروز در سطح جامعه حاکم است مرهون خون شهدایی است که برای دفاع از میهن از جان خویش گذشتند.

وی با اشاره به اینکه شعار مدیران در پاسداشت خون شهدا باید به عمل تبدیل شود ، افزود : مدیران در حالی در یادواره شهدا حضور پررنگ دارند که در ساماندهی گلزار این شهدا که وظیفه آنهاست بی توجه هستند.

رازجویان ساماندهی گلزار شهدا را امری ضروری و اجتناب ناپذیر برشمرد و افزود: برگزاری جلسات ساماندهی گلزار شهدا نباید مشمول زمان شود و این جلسات باید در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار تا نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدي 8 دي 1397
احسنت - با شناخت كامل از مهندس رازجويان عرض ميكنم ايشون سالمترين- ولايي ترين و مردمي ترين مدير استانداريست
پاسخ ها به این نظر
محمد 9 دي 1397
پایبندی به خون شهدا پرهیز از باند بازی و ویژه خواریست...شما که به دلیل ارتباط با سازمان همیاری شهرداریها صدور پروانه را از بخشداری گرفتی و برای سرمایه گذاران و مردم مشکلات اداری و مالی(بدلیل مطالبه پول بی حساب و کتاب آن سازمان از متقاضیان صدور پروانه) ایجاد کردی ادعای پیروی از راه شهدا میکنی!!!!؟
مرتضی 10 دي 1397
سلام و درود خدمت مردان و زنان دیار علویان
بنده هم با شناختی که از مهندس رازجویان دارم عرض میکنم ایشان به هیچ وجه دل برای شهدا و خانواده انها نمی سوزد و برای پست دست و پا میزند. و وجه مردمی ندارد پس از طرف ایشون دیگر پیام نگذارید.
شهداء شرمنده ایم 10 دي 1397
ضمن تشکر از دغدغه های ایشان احتمالا ساعت جلسه تداخل با مراسم 9 دی داشته است ناگفته نماند خیلی از ادارات کل و مدیران زیرکانه مهمترین جلسات کاری هفته را روز یکشنبه و ساعت برگزار همایش 9 دی اطلاع رسانی کردن!؟
استاندار محترم همه در تهران برنامه داشتن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بسیج بیدار است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.