.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده سراوان: به تو ربطی ندارد؛ صحبت نکن
نماینده مردم سراوان، سؤالات خبرنگاران درباره مقاله‌اش و همچنین همراهی با وارد کننده خودرو در زمان ورود به گمرک را اینگونه پاسخ داد «به تو ربطی ندارد؛ صحبت نکن».

شمال نیوز: نماینده مردم سراوان، سؤالات خبرنگاران درباره مقاله‌اش و همچنین همراهی با وارد کننده خودرو در زمان ورود به گمرک را اینگونه پاسخ داد «به تو ربطی ندارد؛ صحبت نکن».

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدباسط دُرازهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی پس از پایان نشست علنی امروز یکشنبه پارلمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که توضیحی درباره حواشی اخیر بدهید، گفت: سؤال نپرس و دنبالم نیا؛ سرما می‌خوری، گلویم درد می‌کند؛ همه چیز در سایتم هست.

وی در پاسخ به این سؤال که همه موارد در سایت شما مطرح نشده، گفت: به طور ربطی ندارد،‌ صحبت نکن.

نماینده مردم سراوان در مجلس درباره اینکه ابهاماتی پیرامون مقاله شما مطرح شده، اظهار داشت: من اصلا رشته‌ام ادبیات است و مقاله رباتیک است، من هم فردا می‌توانم اسم شما را در یک مقاله ثبت کنم، البته برای این موضوع امتیازی هم نگرفته‌ام.

دُرازهی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود شما با یکی از واردکنندگان خودرو به گمرک رفتید و سپس آن حواشی به وجود آمد، خاطرنشان کرد: در مرز ما فقط دام وارد می‌شود و چیز دیگری وارد نمی‌شود.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه پس آقای حاجب آنجا چه کار می‌کرد، تصریح کرد: از خودش بپرسید.

نماینده سراوان این شعار را که شما نماینده مجلس هستید و اکنون ما به شما دسترسی داریم، پس چرا پاسخ سؤالات را نمی‌دهید را بدون پاسخ گذاشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.